۰ نفر

انجام خدمات دندانپزشکی از دَم قسط، بدون پیش پرداخت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
کد خبر: 842982
انجام خدمات دندانپزشکی از دَم قسط، بدون پیش پرداخت

شاید برای شما هم پیش آمده که برای انجام درمان خدمات دندانپزشکی خود به مراکز دندانپزشکی مراجعه کنید و زمانی که هزینه درمان‌های خود را می‌شنوید، به دلیل قیمت و هزینه بالا، از انجام درمان منصرف شوید یا بخش اندکی از درمان را انجام دهید و از طرفی درمان‌های تخصصی مانند ایمپلنت، ارتودنسی و درمان‌های زیبایی را به دلیل هزینه بالا به طور کلی حذف کنید.

در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی عوامل موثر بر قیمت خدمات دندانپزشکی، یبهترین مرکز دندانپزشکی را معرفی کنیم که کلیه خدمات دندانپزشکی را به صورت اقساط بلند مدت، بدون ضامن و پیش پرداخت انجام می دهد. پس با ما همراه باشد.

چرا هزینه‌های دندانپزشکی زیاد است؟

هزینه‌های دندانپزشکی در سال‌های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و این یک موضوع مهم و قابل تامل است. برخی از دلایل بالا بودن هزینه‌های دندانپزشکی عبارتند از:

فناوری پیشرفته:

پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی در حوزه دندانپزشکی، هزینه‌های بالایی را برای خدمات و تجهیزات مربوطه به همراه دارد. تجهیزات پیشرفته، مصرف مواد و لابراتوار باعث افزایش قیمت خدمات دندانپزشکی شده است.

آموزش و تخصص:

دندانپزشکان برای کسب دانش و تخصص در حوزه خود نیاز به سال‌ها آموزش دارند و شاید به همین دلیل، هزینه‌های مربوط به خدمات آن‌ها بالا رفته است.

بیمه‌های دندانپزشکی:

بیمه‌های دندانپزشکی، پوشش کاملی برای خدمات دندانپزشکی ارائه نمی‌دهند و بیشتر در مورد خدمات پیشگیرانه و اساسی تمرکز دارند. این باعث می‌شود که بخشی از هزینه‌های درمان‌های دندانپزشکی بر عهده خود بیمار قرار بگیرد.

مواد و تجهیزات:

استفاده از مواد و تجهیزات با کیفیت بالا، در روند افزایش قیمت درمان موثر است. مثلاً، استفاده از مواد پرهزینه مانند پرسلن و ایمپلنت در جراحی‌ها هزینه زیادی را به بیماران تحمیل می‌کند.

انجام خدمات دندانپزشکی از دَم قسط، بدون پیش پرداخت

چرا برای پرداخت هزینه دندانپزشکی نمی‌توان روی بیمه‌های دندانپزشکی حساب کرد؟

بیمه‌های دندانپزشکی پوشش کاملی برای خدمات دندانپزشکی ارائه نمی‌دهند و معمولاً محدودیت‌ها و شرایطی را برای پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی تعیین می‌کنند. این محدودیت‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشند

پوشش محدود:

بسیاری از بیمه‌های دندانپزشکی فقط پوشش خدمات پیشگیرانه را ارائه می‌دهند. این شامل مراجعه به دندانپزشک برای بررسی‌های عمومی، جرم گیری دندان‌ها، پرکردن دندان‌های پوسیده و درمان‌های اضطراری است. اما درمان‌های ترمیمی بزرگتر مانند پروتزها، ایمپلنت‌ها و ارتودنسی را پوشش نمی‌دهند.

محدودیت‌های زمانی:

برخی بیمه‌های دندانپزشکی محدودیت‌های زمانی را برای دریافت خدمات تعیین می‌کنند. به عنوان مثال، ممکن است فقط یکبار در سال بتوانید برای جرم گیری به دندانپزشک مراجعه کنید یا برای درمان‌ها فاصله زمانی خاصیرا مشخص می‌کنند.

محدودیت‌های مربوط به پیشینه بیماری:

برخی بیمه‌ها ممکن است برای پرداخت هزینه خدمات دندانپزشکی، سابقه بیماری خاصی را مورد نیاز دانسته و ممکن است خدماتی را که به درمان‌های قبلی یا مشکلات قبلی مرتبط نیستند را پوشش ندهند.

محدودیت‌های تحت پوشش:

برخی بیمه‌ها ممکن است خدمات دندانپزشکی را برای تعداد مشخصی از دندان‌ها یا مناطق دهانی محدود کنند. به طور معمول، برخی خدمات مانند ارتودنسی (درمان انحراف دندانی) یا ایمپلنت‌ها (درمان جایگزینی دندان با استفاده از جراحی) معمولاً پوشش محدودی دارند.

انجام خدمات دندانپزشکی از دَم قسط، بدون پیش پرداخت

خدمات دندانپزشکی اقساطی میخک

شبکه دندانپزشکی میخک https://mikhakdental.com/ بهترین خدمات دندانپزشکی از جمله درمان‌های عمومی(عصب کشی، پر کردن، جرم گیری و ...)، ایمپلنت دندان، لمینت دندان، کامپوزیت، ارتودنسی و سایر درمان‌های تخصصی دندانپزشکی را با بالاترین کیفیت و به صورت اقساطی برای مراجعین ارائه می‌کند.

ویژگی های طرح اقساطی از دم قسط دندانپزشکی میخک

  • بدون پیش پرداخت

  • بدون ضامن

  • اعتبار نامحدود

  • مدت باز پرداخت تا 24 ماه

  • یکسان بودن هزینه ها در تمام شعب میخک

حداقل تعداد چک

حداکثر فاصله چک‌ها

حداکثر دوره بازپرداخت

مبلغ خدمات دریافتی (تومان)

2

2 ماه

4 ماه

0 تا 30 میلیون

3

2 ماه

6 ماه

30 تا 60 میلیون

3

3 ماه

9 ماه

60 تا 100 میلیون

4

3 ماه

12 ماه

100 تا 200 میلیون

6

3 ماه

18 ماه

200 تا 300 میلیون

8

3 ماه

24 ماه

300 میلیون به بالا

شما می‌توانید برای استفاده از خدمات اقساطی دندانپزشکی میخک وارد لینک زیر شوید:

https://mikhakdental.com/installment-dentistry/

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha