۰ نفر

با دریافت کرسی در هیات مدیره اتحادیه صنایع بازیافت ایران؛

افتخار دیگری برای کاغذسازی کاوه رقم خورد

۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 731348
افتخار دیگری برای کاغذسازی کاوه رقم خورد

آرش پویان مهر، به‌عنوان نماینده کاغذسازی کاوه و با رای بالا به‌ عضویت هیات مدیره اتحادیه صنایع بازیافت ایران درآمد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه اتحادیه صنایع بازیافت ایران که در سالن جلسات خانه تشکل‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تشکیل شد، آرش پویان مهر، مدیر ارتباطات کاغذسازی کاوه با رای بالای حاضرین به‌عنوان عضو جدید هیات مدیره اتحادیه انتخاب شد.

پویان مهر در این باره گفت: اتحادیه صنایع بازیافت ایران به عنوان تشکل مرجع صنعت بازیافت کشور بالغ بر 110 شرکت از فعالان صنعت بازیافت کشور را در شش گروه کمپوست، بازیافت چوب، کاغذ و فرآورده‌های سلولزی، بازیافت پسماندهای شیمیایی و پتروشیمیایی، بازیافت پلیمر، بازیافت فلزات و دمونتاژ را گردهم آورده که شرکت کاغذسازی کاوه یکی از اعضای اتحادیه در گروه کاغذ و فرآورده‌های سلولزی است.

وی افزود: از مدت‌ها پیش برنامه تقویت گروه کاغذ و فرآورده‌های سلولزی در دستور کار مشترک اتحادیه و کاوه قرارگرفت. همچنین با توجه به تاکیدات هلدینگ‌های بالاسری مبنی بر نقش‌آفرینی و حضور موثر شرکت‌های تابعه در تشکل‌های صنفی و با عنایت به درپیش‌بودن انتخاب ترمیمی هیات مدیره اتحادیه، فرصت حضور در این تشکل مرجع، مهم و ارزشمند تشخیص داده شد که خوشبختانه با اعتماد اعضا این انتخاب صورت گرفت و به‌عنوان نماینده‌ی خانواده بزرگ کاغذسازی کاوه افتخار حضور در هیات مدیره حاصل شد.

پویان مهر در پایان گفت: در حال حاضر هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین (تاسیکو) و کاغذسازی کاوه -از شرکت‌های تابعه این هلدینگ- عضو اتحادیه صنایع بازیافت ایران هستند. با توجه به اینکه ماده اولیه تولید محصول در سه شرکت محصولات کاغذی لطیف، چوب و کاغذ ایران (چوکا) و حریر خوزستان و همچنین پروژه کاغذسازی بیستون تامین که از دیگر شرکت‌های تابعه تاسیکو هستند از محل بازیافت تامین می‌شود، عضویت این شرکت‌ها در اتحادیه باعث تقویت گروه کاغذ و فرآورده‌های سلولزی و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر این هلدینگ در اتحادیه خواهدشد.

شایسته توضیح است که شرکت بورسی کاغذسازی کاوه (نماد چکاوه) از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

صنایع کاغذ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha