۰ نفر

گل محمدی: باآبروی پرسپولیس بازی نمی‌کنم

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳
کد خبر: 727586
گل محمدی: باآبروی پرسپولیس بازی نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، دومین روز از هفته دوم بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه با دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم تهرانی به پایان رسید. سعید صادقی ۴۲ برای پرسپولیس گل زد.

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور گفت: بازی خیلی جذابی را برگزار کردیم و نتیجه خوبی گرفتیم. جو ورزشگاه عالی بود. از هواداران اندک خودمان هم تشکر می‌کنم. امروز شاهد فرهنگ خوب هواداری بودیم. از همه هواداران تشکر می‌کنم. بازی امروز جاندار بود و به گل هم رسیدیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد شاگردان خود افزود: موقعیت‌هایی خوبی در بازی سخت ایجاد کردیم. به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. با وجود مشکلاتی که دارند و به آنها توجه نمی‌شود سه امتیاز با ارزش گرفتند. چون تراکتور تیم جوان و خطرناکی است. بازیکنان فنی خوبی دارند اما امروز اراده برد داشتیم. بازی خوبی انجام دادیم. نمی‌دانم با چه زبانی از آنها تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد تراکتور نیز تاکید کرد: از همه بچه های فنی و کادر فنی تشکر می‌کنم. شناخت خوبی از حریف داشتیم. تراکتور تیم پرمهره ای است. تعویض های این تیم را دیدیم و آنها مدعی قهرمانی هستند. این تیم می تواند این اتفاق مهم را رقم بزند.

گل محمدی ادامه داد: خمز تاثیر خوبی در این تیم به وجود آورد و بازیکنان خوبی جذب کرد. هر دو تیم او امسال و پارسال خیلی خطرناک بودند. هر تیمی به تراکتور فرصت بدهد دچار مشکل می شود. بازیکنان من امروز به خوبی بازیکنان تراکتور را کنترل کردند و موقعیت زیادی به حریف ندادیم.

او بار دیگر با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش یادآور شد: دوست نداریم توپ دست حریف باشد. وقتی جلو باشید ناخودآگاه تیم عقب می‌کشد. ما روی ضد حمله موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. امروز دفاع تیمی خوبی داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم های عربستانی از فوتبال آسیا فاصله می‌گیرند و به سمتی می روند که احساس می کنیم برای آسیا نمی‌جنگند و هدف های بزرگتری دارند. این نگاهی است که شاید اغراق بیشتری داشته باشد. آنها هدف های خودشان را دارند. تیم های عربستانی و قطری هزینه های زیادی می‌کنند اما در هر صورت امسال محدودیت هایی با قوانین جدید وجود دارد. مشکلات مالی هم وجود دارد. در ۷ سال اخیر ۶ بار قهرمان ایران شدیم اما این وضعیت باشگاه پرسپولیس است. پاداشی از فدراسیون داده نشده و امکاناتی هم نگرفتیم. این تیم رها شده و توجهی به آن نمی‌شود. باید با حریفانی مسلح بازی کنیم.

گل محمدی با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود در باشگاه پرسپولیس یادآور شد: یکسری مسائل را نمی‌شود گفت چون با آبروی باشگاه بازی نمی‌کنم. امسال هیچ دریافتی نداریم. از دو سال قبل طلب داریم. اگر در آسیا موفقیت می خواهیم همه باید کمک کنند. ۲۰ روز دیگر زمین تمرین ما از بین می‌رود و زمین تمرین نداریم. نمی شود وارد جزییات شد اما بازیکنانم توجه بیشتری می‌خواهند.

وی ادامه داد: چرا پرسپولیس، سپاهان، استقلال یا تراکتور دنبال بازیکنان چند میلیون دلاری نمی روند؟ اگر لیگ ما حرفه ای است باید اسپانسرهای خوب، حق پخش و .. وجود داشته باشد. دیدگاه ما حرفه ای نیست و هدف اصلی برگزار کنندگان تمام شدن بازی هاست. در این ۷ سال ۶ قهرمانی آوردیم اما هزار تومان پاداش نگرفتیم. منبع درآمدزایی نداریم. مشکلات زیادی در فوتبال ایران است. نگاه کلان وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha