۰ نفر

‌امام‌ جمعه سنندج: روزانه بیش‌‌ از ۱۰ جوان بیکار به دفتر بنده مراجعه کرده و تقاضای اشتغال دارند / مردم توان خرید ‌ندارند

۹ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱
کد خبر: 691763
‌امام‌ جمعه سنندج: روزانه بیش‌‌ از ۱۰ جوان بیکار به دفتر بنده مراجعه کرده و تقاضای اشتغال دارند / مردم توان خرید ‌ندارند

امام‌جمعه سنندج گفت: مردم توانایی بازپرداخت تسهیلات با کارمزد بالا ندارند، توان خرید مسکن و خودرو ندارند، لذا می‌طلبد که مسئولان به‌فکر وضعیت معیشتی مردم باشند.

به گزارش  اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد،  با بیان اینکه طرح مسائل جامعه در این تریبون به‌خاطر این است که مشکلات مردم پیگیری شود اظهار داشت: ماموستا شخصیت دولتی نیست بلکه مردمی و بنده نیز همواره خدمتگزار مردم هستم.

وی با بیان اینکه روزانه بیش‌‌ از ۱۰ جوان فارغ‌التحصیل بیکار به دفتر بنده مراجعه کرده و تقاضای اشتغال دارند، گفت: به فرموده رهبری جوانان موتور پیشران توسعه و پیشرفت کشورند، بنابراین مسئولان باید مراقب جوانان باشند و اشتغال و مسکن برایشان ایجاد کنند.

امام‌جمعه سنندج با اشاره به اینکه استان کردستان پر از منابع خدادادی و ظرفیت‌های مختلفی بوده اما نیازمند دلسوزی و مدیریت است، تصریح کرد: مردم توانایی بازپرداخت تسهیلات با کارمزد بالا ندارند، توان خرید مسکن و خودرو ندارند، لذا می‌طلبد که مسئولان به‌فکر وضعیت معیشتی مردم باشند.

به گفته وی، رمز موفقیت و محبوبیت مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم است، لذا امیدواریم این امر مهم سرلوحه همه خدمتگزاران قرار گیرد تا مشکلات جامعه برطرف شود.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مردم و مدافعان امنیت همواره از کشور دفاع کرده و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: ملت ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ به صورت خودجوش به میدان آمدند و توطئه فتنه‌گران را برچیدند.

وی با تسلیت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به ملت ایران و همه مردم کردستان یادآور شد: حاج قاسم در کشور، مرزها و آنسوی مرزها نقش‌آفرینی و اجازه نفوذ دشمنان به داخل کشور را نداد و امنیت مردم را حفظ می‌کرد.

امام‌جمعه سنندج بر ضرورت هوشیاری و بصیرت‌افزایی شیعه و سنی در برابر دشمنان تاکید کرد و ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی را حفظ و همه ما مسلمانان را از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.