۰ نفر

بازدید قائم مقام شستا از شرکت پشم شیشه ایران ؛

مصطفی زه تابیان قائم مقام شستا از شرکت پشم شیشه ایران بازید بعمل آورد

۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵
کد خبر: 611922
مصطفی زه تابیان قائم مقام شستا از شرکت پشم شیشه ایران بازید بعمل آورد

جهانگیر باقری مدیر عامل شرکت شرکت پشم شیشه ایران گفت : شرکت پشم شیشه ایران در سال ۱۳۴۲ تاسیس گردید این شرکت با نیم قرن تجربه بعنوان اولین و برترین تولید کننده انواع عایق در کشور در زمینه طراحی و تولید انواع عایقهای حرارتی، برودتی، صوتی، رطوبتی و HVAC (کانال انتقال هوا) مورد نیاز مشتریان داخلی و خارجی با تکیه بر تکنولوژی روز تولید، کانالهای بازاریابی و توزیع گسترده محصولات، توانمندی تحقیق و توسعه محصولات و نیروی انسانی کارآمد فعالیت می نماید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، وی در ادامه افزود: ظرفیت اسمی تولید پشم شیشه این شرکت ۹هزار تن و محصول ایزوگام آن ۵ میلیون متر مربع در سال است. شرکت پشم شیشه ایران با صادرات به بیش از ۸ کشور جهان عنوان بزرگ ترین تولید کننده کشور در صنعت پشم شیشه را به خود اختصاص داده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته به دنبال ایجاد بازارهای جدید در جهت توسعه برند شرکت هستیم.

باقری در خصوص آخرین وضعیت انتقال پروژه این شرکت به منطقه ویژه اقتصادی شیراز تصریح کرد : در حال حاضر پروژه با پیشرفت فیزیکی 37 درصد روبرو است و بالغ بر 110میلیارد تومان در آن هزینه شده است؛ برای کل پروژه 420 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از محل تسهیلات بانک ها، نقدینگی شرکت و مساعدت هلدینگ صدر تامین و شستا این تامین اعتبار انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت پشم شیشه ایران با بیان اینکه در حال حاضر هیچکدام از فعالیت‌های انتقال وجود ندارد که قرارداد فعال نداشته باشد، اظها کرد: از چهار ماه اخیر همه فعالیت‌های باقی مانده از پروژه در قالب یک قرارداد EPC با یک شرکت معتبر داخلی منعقد شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر این شرکت در پشم شیشه ایران مستقر است و نزدیک به 20 درصد از قرارداد به عنوان پیش پرداخت را دریافت کرده است.همچنین تعداد قابل توجهی نیروی انسانی این شرکت هم  در محل شرکت پشم شیشه و هم منطقه ویژه اقتصادی مستقر شده اند تا براساس یک برنامه زمان بندی کارخانه پشم شیشه به خارج از شهر شیراز منتقل شود.

مدیرعامل شرکت پشم شیشه ایران در خصوص صادرات محصولات این شرکت بیان داشت : کشورهای مقصد صادراتی شرکت پشم شیشه شامل ترکمنستان، گرجستان، قزاقستان ،  آذربایجان، ارمنستان و قرقیزستان می شوند ، که سوریه، عمان و قطر نیز از جمله مقصدهای صادراتی شرکت در آینده نزدیک خواهند بود.

در پایان این دیدار ، زه تابیان قائم مقام شستا ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی دقیق و انتقال هر چه سریعتر کارخانه فعلی شیراز طبق برنامه زمانبندی به منطقه ویژه اقتصادی در حوزه های مسئولیت های اجتماعی ، تحقیق و توسعه و ایجاد افزایش ظرفیت در بخش تولید ، بتوان گام های موثری را در جهت توسعه برند شرکت پشم شیشه ایران برداریم.