۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

اگر امباپه راهی رئال مادرید شود / پی اس جی و رونالدو بهم می رسند

۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۵
کد خبر: 550577
اگر امباپه راهی رئال مادرید شود / پی اس جی و رونالدو بهم می رسند

با وجود شایعات انتهای فصل، کریستیانو رونالدو به تمرینات یوونتوس بازگشت تا خود را برای فصل جدید آماده کند. اما گویا این به معنای حضور قطعی او در یووه نخواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کوریره تورین؛ حقوق بالا و البته نارضایتی فوق ستاره پرتغالی از شرایط یوونتوس، سبب شده بود تا این باشگاه به صورت جدی به فروش رونالدو فکر کند اما از آنجایی که مشتری دست به نقدی برای گلزن 36 ساله پیدا نشد، هم او و هم باشگاه ترجیح دادند تا یک فصل دیگر با یکدیگر همکاری کنند. با این حال کوریره تورین امروز گزارشی منتشر کرده و در آن مدعی شده است ماندن در یووه برای یک فصل دیگر، برخلاف میل باطنی کریستیانو رونالدو خواهد بود و در کنار آن به طور همزمان خورخه مندس مدیر برنامه‌های وی با باشگاه پاری سن ژرمن و چند باشگاه دیگر در حال مذاکره است. گفته می‌شود در صورت جدایی کیلیان امباپه پاریس و پیوستنش به رئال مادرید، رونالدو می‌تواند گزینه اصلی پاریس برای جانشینی وی باشد.

بسیاری عقیده دارند  با توجه به شرایط سخت اقتصادی که برای تمامی باشگاه‌های اروپایی وجود دارد، رونالدو در یووه ماندنی می‌شود اما برای بازیکن بزرگی چون او، همیشه تا آخرین لحظه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.