۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می دهد؛

نگاهی به عملکرد بانک ملت در اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش ۱۰۷درصدی سود سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبر: 531097
نگاهی به عملکرد بانک ملت در اردیبهشت۱۴۰۰ / افزایش ۱۰۷درصدی سود سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت

بانک ملت در اردیبهشت ١۴٠٠، بیش از چهار هزار و ۷۳۵میلیارد تومان به سپرده‌های سرمایه‌گذاری سود اعطا کرد. همچنین تراز این بانک در این ماه هزار و ۹۴میلیارد تومان و در کل دوره دو هزار و ۸۴۴میلیارد تومان مثبت بود.

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ بانک ملت در اردیبهشت ١۴٠٠،  حدود سه هزار و ۶۱۰میلیارد تومان درآمد از تسهیلات اعطایی خود کسب کرد. این رقم نسبت به ماه گذشته حدود دو درصد کاهش و نسبت به اردیبهشت ماه ۹۹، ۷۱درصد افزایش یافته است.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک ملت، در اردیبهشت ماه سال جاری با افزایش ۱۰۷درصدی در مقایسه دوره مشابه سال قبلی به رقم دو هزار و ۵۱۶میلیارد تومان رسید. همچنین این رقم نسبت به فروردین ماه سال جاری، ۲۴درصد رشد کرده ‌است.

با نگاهی به درآمد تسهیلات اعطایی بانک ملت می‌توان گفت که درآمد عملیاتی این بانک در اردیبهشت ماه با افت دو درصدی نسبت به فروردین ماه، به سه هزار و ۶۱۰میلیارد تومان رسیده است.

بانک ملت در اردیبهشت ماه، حدود ۹۲۱هزار و ۸۶۰میلیارد تومان سپرده‌های گوناگون‌ دریافت کرد. این رقم با رشد ۴۴درصدی در مقایسه با ماه گذشته، و رشد ۲۶درصدی آن نسبت به ادیبهشت سال ۹۹ است.

تسهیلات اعطایی بانک ملت در فروردین ماه به بیش از ۱۸۶هزار و ۴۰میلیارد تومان رسید که نسبت به فروردین ماه، رشد ۳۲۱درصدی را ثبت کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید
3

1