۰ نفر

رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست

۲۱ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸
کد خبر: 519321
رتبه بندی فرهنگیان مشمول نیروهای خدماتی نیست

یک مقام مسئول گفت: بنده با قطعیت می‌گویم حقوق نیروهای خدماتی بسیار پایین است و مجلس و دولت وظیفه دارند به افزایش حقوق آنها کمک کنند چون با شرایط سخت زندگی می‌کنند اما اینکه رتبه بندی شامل حال آنها می‌شود، متاسفانه خیر!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، احمدی لاشکی در پاسخ به این پرسش که برخی نمایندگان می‌گویند رتبه بندی فعلی براساس قانون مدیریت خدمات کشوری است، عنوان کرد: این را نمی‌پذیرم بله در گذشته اینگونه بود اما  هم‌اکنون اینگونه نیست؛ بنده با قطعیت می‌گویم حقوق نیروهای خدماتی بسیار پایین است و مجلس و دولت وظیفه دارند به افزایش حقوق آنها کمک کنند چون با شرایط سخت زندگی می‌کنند اما اینکه رتبه بندی فرهنگیان شامل حال آنها می‌شود، متاسفانه خیر! همانگونه که دانشگاه نمی‌تواند  فردی را که کارمند دانشگاه است همانند هیئت علمی در نظر بگیرد.

وی افزود: معتقدم در آینده جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش باید تفکیک شود تا این مشکلات را نداشته باشیم و آنهایی که می خواهند کار اداری کنند باید به صورت نیروی اداری آزمون داده و جذب شوند و آنهایی که می‌خواهند معلم شوند به عنوان نیروی آموزشی جذب شوند.