۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه‌های طرشت چند؟

۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۰:۴۱
کد خبر: 500524
خانه‌های طرشت چند؟

گزارش پیش رو به بررسی جزییات معاملات برای واحدهایی که طی پاییز سال جاری در محله طرشت انجام شده است می‌پردازد؛

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ طرشت یکی از محله‌های تهران در شمال شرق میدان آزادی است که در غرب پایتخت و منطقه2 شهرداری واقع شده است. قیمت مسکن در این محله باتوجه به متغیرهایی چون متراژ، سن بنا، کوچه و خیابان، امکاناتی چون پارکینگ، انباری و... و نیز مواد و مصالحی که در ساختمان به کار رفته متفاوت است. در پاییز نیز آپارتمان‌ها با قیمت‌های متفاوتی معامله شد. در ادامه به بررسی جزییات برخی معاملات که طی پاییز در طرشت انجام شده است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز 99 (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌های واحدهایی است که طی پاییز سال جاری در طرشت تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله یادشده نیست.

خانه‌های طرشت چند

قیمت مسکن در طرشت

یک دستگاه آپارتمان 102متری و یک سال ساخت در خیابان شهید جواد اکبری متری 27میلیون و 964هزار تومان معامله شد؛ همچنین قیمت مسکن برای معامله یک خانه 65متری و 7سال ساخت در خیابان شهید عباس اکبری یک میلیارد و 700میلیون تومان بوده است.

برای خرید واحدی 97متری و 5سال ساخت در خیابان شهید محمد مولوی دو میلیارد و 500میلیون تومان هزینه پرداخت شد. خانه‌ای 49متری و 10سال ساخت در کوچه ناهید نیز متری 32میلیون و 646هزار تومان معامله شده است.

یک واحد 85متری و 34سال ساخت در خیابان شهید عباس شرقی متری 27میلیون تومان فروخته شد. همچنین هزینه مورد نیاز برای معامله واحدی 61متری و 5سال ساخت در خیابان شهید جواد اکبری یک میلیارد و 900میلیون تومان بود.

 خانه‌های نوساز طرشت

واحدهای نوساز معمولا قیمتی بالاتر از واحدهای قدیمی دارد و یک واحد آپارتمان 118متری و نوساز در خیابان آزادی متری 31میلیون و 563هزار تومان معامله شد. واحدی 138متری در آزادی متری 35میلیون تومان و یک خانه 125متری در خیابان شهید حسین مردی متری 37میلیون تومان به فروش رسید.