۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران خبر داد؛

منطقه۴ تهران پرجمعیت و دارای نقاط حادثه‌خیز

۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱:۳۳
کد خبر: 495852
منطقه۴ تهران پرجمعیت و دارای نقاط حادثه‌خیز

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: منطقه۴ یکی از نقاط پرجمعیت استان تهران و دارای نقاط حادثه‌خیز است که هماهنگی لازم برای مواجهه مناسب با حوادث پیش‌رو باید ایجاد شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران روز سه‌شنبه در جلسه هم اندیشی، بازدید میدانی و انطباق اطلاعات نقشه‌ای منطقه ۴ تهران با مدیریت بحران استان مازندران به عنوان استان معین، اظهار کرد: منطقه ۴ یکی از نقاط پرجمعیت استان تهران و دارای نقاط حادثه‌خیز است که هماهنگی لازم برای مواجهه مناسب با حوادث پیش‌رو باید ایجاد شود.

وی با اشاره به لزوم هماهنگی در مواقع بحران گفت:  تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه مقابله با بحران می‌تواند ضمن تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف به نتایج مطلوبی منتج شود که این مهم در قالب برگزاری چنین نشست‌هایی دنبال می‌شود.

جلسه هم اندیشی، بازدید میدانی و انطباق اطلاعات نقشه‌ای منطقه ۴ تهران با استان معینش یعنی مدیریت بحران استان مازندران با حضور منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، محمددوست شهردار منطقه ۴، احمدی مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران، کریمی معاون پدافند غیر عامل کشور و دستگاه‌های مربوطه برگزار شد.