۰ نفر

در شب یلدا دیجی‌کالا مگ چه گذشت؟

۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۱۳:۳۹
کد خبر: 322281
در شب یلدا دیجی‌کالا مگ چه گذشت؟

در رویدادی که شب گذشته به مناسبت شب یلدا برگزار شد برندگان چهارمین «جام برترین‌های دیجی‌کالا مگ» در ۹گروه معرفی شدند. از بین کاربران هم از بین رای ۴۱۰ هزار نفری که در نظرسنجی انتخاب برترین محصولات سال 2018 شرکت کردند به قید قرعه به 9نفر جایزه داده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در بخش برترین برند کالاهای سوپرمارکتی از بین سه نامزد کاله، سافتلن و میهن تندیس برترین برند به کاله رسید.

شاید چند سال قبل خرید آنلاین پوشاک عجیب به نظر می‌رسید ولی در حال حاضر کاملا این امر  جا افتاده است و با شرایطی که برای  ضمانت تعویض رد دیجی‌کالا فراهم شده این کار بسیار راحت تر شده است.

سه کاندیدای اصلی در بخش تولید پوشاک و اکسسوری، برندهای هاکوپیان، چرم مشهد و نوین‌چرم بودند که تندیس بهترین برند ایرانی تولید پوشاک به هاکوپیان تعلق گرفت.

تندیس برترین برند تولیدکننده ایرانی لوازم خانگی برقی و غیربرقی هم از بین برند‌های، پارس خزر و اسنوا به برند اسنوا رسید.xvision

در این مراسم مسدول بخش فناوری دیجی‌کالا با بیان اینکه امسال سال جالبی بود زیرا چند کمپانی یک تریلیون دلاری شدند و چند کمپانی دیگر هم جدیدترین دستاوردهای خود را معرفی کردند؛ نامزد موفق ترین کمپانی‌های حوزه فناوری سال را معرفی کرد که  اپل، آمازون و هواوی بودند و تندیس این بخش هم به کمپانی اپل رسید.

 وی ادامه داد: اپل اولین شرکتی بود که مرز یک تریلیون دلار را رد کرد و طبیعی بود که جزو برترین ها باشد ولی هواوی به عنوان بزرگترین فروشنده گوشی های هوشمند توانست اپل را پشت سر بگذارد و بعد از سامسونگ بزرگترین فروشنده گوشی‌های هوشمند بشود.

بخش زیادی از این نوآوری‌های خلاقانه سال گذشته در حوزه گوشی‌های هوشمند و موبایل بود که سه نامزد اصلی در این بخش کالاهای الکترونیک مصرفی سال شارژر بی سیم ، سنسور نوار قلب و تجربه واقعیت مشترک بود که برنده این بخش شارژر بی سیم برای گوشی همراه بود.

برندگان بهترین گوش پرچم‌دار و مقرون به صرفه‌ترنی گوشی موبایل هم به ترتیب  آیفون10 و آنر9لایت بودند.

در بخش خواندنی ترین کتاب الکترونیکی سال به زبان فارسی از نگاه کاربران سه نامزد نهایی کتاب‌های تختت را مرتب کن، یکی مثل همه و دروغ‌های کوچک بزرگ بود که کتاب‌ دروغ‌های کوچک بزرگ تندیس این بخش را از آن خود کرد.

در ادامه برنامه به 9 نفر از کاربران دیجی‌کالا به قید قرعه 9گوشی آنر تقدیم شد.

در ادامه برنامه برادران محمدی، مدیران دیجی‌کالا از کمیسیون فروش صفر برای محصولات باکیفیت ایرانی خبر داده و گفتند: کارمزد دیجی‌کالا از فروشندگان محصولات ایرانی که عملکرد مطلوب دارند، صفر است.

حمید محمدی در این خصوص ادامه داد: در فروش‌های مارکت‌پلیس که مربوط به کالای ایرانی هستند و کمیسیون صفر دارند، حتی هزینه ارسال هم از فروشنده دریافت نمی‌شود. در نتیجه نه‌تنها دیجی‌کالا از فروش این محصولات سودی نمی‌برد، بلکه این فرایند هزینه‌های جانبی و عملیاتی هم برای دیجی‌کالا دارد.

 سعید محمدی هم دلیل این‌کار را افزایش جذابیت خرید اینترنتی و گسترده‌تر کردن خریداران عنوان کرد و افزود: ما می‌خواهیم برای مخاطبین بالقوه دیجی‌کالا جذابیت ایجاد کنیم تا تعداد بیشتری از افراد تجربه خرید اینترنتی پیدا کنند.