۰ نفر

"اقتصاد آنلاین" گزارش می‌دهد؛

آرایشگاه‌های مجاز زنانه کدامند؟ +قیمت خدمات

۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰
کد خبر: 180813
آرایشگاه‌های مجاز زنانه کدامند؟ +قیمت خدمات

نایب رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران گفت: تا پایان سال آرایشگاه‌های زنانه مجاز به افزایش قیمت خدمات نیستند.

شهربانو عابدی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین در خصوص چگونگی فعالیت واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در آخرین ماه سال گفت: آرایشگاه های زنانه تهران در این ماه هیچگونه افزایش قیمتی نداشته اند و تنها ملزم به رعایت نرخ نامه مصوب ابلاغ شده از سوی اتحادیه هستند .

وی افزود: نرخ خدمات واحد های صنفی آرایشگاه زنانه با پیشنهاد اتحادیه به اتاق اصناف اعلام می شود و پس از طَی مراحل قانونی در سازمان های مربوطه توسط  مراجع صاحب صلاحیت مصوب می گردد.

عابدی با توصیه به بانوان مبنی بر اینکه در این روزها از مراجعه به آرایشگاه های غیرمجاز خودداری کنند، در خصوص نحوه ثبت گزارش تخلف از سوی واحدهای صنفی مجاز در این اتحادیه اعلام کرد: عموم مردم می توانند با مراجعه به سایت اتحادیه به آدرس http://eazt.ir و همچنین شماره های تماس اتحادیه  20-77649019 از مجاز بودن فعالیت آرایشگاه با خبر شوند. همچنین شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحد صنفی می توانند مراتب را  با درج در سایت اتحادیه و یا شماره تلفن های اعلام شده، گزارش کنند. جهت ثبت شکایت های حضوری هم افراد می بایست کمتر از 24 ساعت از زمان تخلف و یا آسیب دیدگی های احتمالی به دفتر اتحادیه مراجعه کنند و پس از تسلیم شکایت خود مراحل پیگیری را طی کنند.

آرایشگاه