۰ نفر

تاخیر یک ماهه شهرداری منطقه ۱۱ در تخریب پاساژ علاء الدین

۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۵۳
کد خبر: 175495
تاخیر یک ماهه شهرداری منطقه ۱۱ در تخریب پاساژ علاء الدین

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای شهر تهران امروز روند تخریب پاساژ علاء الدین را بررسی خواهند کرد و قرار است شهردار منطقه در رابطه با تاخیر در تخریب، توضیحاتی را ارائه دهد.

ابوالفضل قناعتی  گفت: قرار است امروز رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه برخی از اعضای شورای شهر بازدیدی را از روند تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین داشته باشند.وی افزود: مسائل مختلفی در رابطه با روند تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین مطرح شده اما لازم است بررسی های کافی در این رابطه صورت گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان ، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری نشست خبری از سوی مالک پاساژ علاء الدین اظهارکرد: بهتر است نحوه تخریب و اطلاع رسانی های بعدی آن به مسئولان ذی ربط واگذار شود و افراد به صورت شخصی در این رابطه اقدام نکنند.

قناعتی با تاکید بر طولانی شدن روند تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین تصریح کرد: بعد از بارها تذکر ارائه شده به مالک پاساژ علاء الدین، مالک متعهد شده بود که کار تخریب را تا مهرماه به اتمام برساند اما شاهد این اتفاق نبودیم.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه 11 در رابطه با تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین خاطرنشان کرد: پس از تخریب نکردن اضافه بنای پاساژ علاء الدین از سوی مالک، مقرر شد شهرداری با تعیین پیمانکار کار تخریب را انجام دهد اما شهرداری منطقه نیز در اجرای روند تخریب از زمان تعیین شده عقب مانده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اکنون بیش از یک ماه است که باید کار تخریب از سوی شهرداری منطقه 11 به اتمام می رسید و قرار است امروز شهردار منطقه در رابطه با این تاخیر توضیحاتی را به رئیس شورا و برخی از اعضای شورای شهر ارائه دهد.