۰ نفر

دیده‌بان هفتگی بازارهای جهانی این هفته چه می‌گوید؟

پیش‌بینی استاندارد بانک از قیمت طلا

۲۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۱۱
کد خبر: 16305

به گزارش اقتصاد آنلاین، در هفته گذشته خالص خرید و فروش در بازار طلا بعد از کاهش هفته پیشتر، افزایش یافت که نشان از انتظارات افزایشی فعالان بازار طلا است. اما با وجود آمار کاملا ناامیدکننده بیکاری در ایالات متحده، بازگشت به سمت طلا چندان امیدوارکننده نبوده است.

پیش‌بینی قیمت طلا: به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از استاندارد بانک، با وجود آمار کاملا ناامیدکننده بیکاری در ایالات متحده، بازگشت به سمت طلا چندان امیدوارکننده نبوده است. فقط 6.7 تن به خالص خرید و فروش سفته بازانه اضافه شد. بدین ترتیب که این هفته 7.8 تن به معاملات خرید اضافه شد. این نشان از مطمئن بودن بازار طلا برای افزایش قیمتی در آِینده نزدیک داشت. اما اینطور نشد و بازار یکی از بزرگترین کاهش قیمت ها را به خود دید.

پیش‌بینی قیمت نقره: بالاخره بعد از 8 هفته کاهش پیاپی، بازار در نقطه ای ایستاد. هرچند فقط با اضافه کردن 76.7 تن به معاملات. این نشان از این دارد که خالص خرید و فروش سفته بازانه به سختی امیدوارکننده است.

پیش‌بینی قیمت نفت خام: علی رغم اشتیاق نسبی هفته پیشتر، بازار نفت هفته بدی را پشت سر گذاشت و بزرگترین نقدی سازی دارایی ها بعد از سپتامبر سال گذشته را تجربه کرد.

پیش‌بینی قیمت مس: گویا خرس در بازار مس جاخوش کرده است. بطوری که خالص خرید و فروش سفته بازانه هنوز در بازار مس منفی و برابر منفی 310 تن می باشد که تنها اندکی از منفی 313 تن که پایین ترین رقم در 5 سال گذشته است کمتر است.