۰ نفر

فال ابجد روزانه یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۲:۲۶
کد خبر: 674206
فال ابجد روزانه یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند.

فال ابجد امروز ۲۴ مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۲۴ مهر را می توانید در این قسمت بخوانید.

فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: ج ب آ

تعبیر: طالعت نیکوست . به آرزوها و خواسته های قلبی تان خیلی زود دست پیدا خواهید کرد و مشکلات خود را از بین می برید، به زودی گره از کار تان گشوده خواهد شد و به سوی موفقیت راهی می شوید سعی کنید؛ برای خود صدقه بدهید تا از چشم مردم در امان بمانید.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب ج د

تعبیر: حتی اگر در تنگنا هم افتادید اسرارتان را برملا نکنید که از این طریق آبرویتان در خطر قرار خواهد گرفت. شخصی همواره به شما یاری و کمک می‌رساند اما نسبت به او بی تفاوت هستید، مطمئن باشید که از این کار در آینده پشیمان خواهید شد. به زودی اوضاع مالیاتان بهبود می‌یابد و اتفاقات مثبتی برایتان روی می دهد.

پس انداز

فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: گره ای در بختتان وجود دارد و هر چقدر هم تلاش می‌کنید نمی‌توانید آن را برطرف نمایید چرا که فردی در حقتان دعای بدی کرده. باید به خداوند پناه ببرید و از او کمک بطلبید. شخصی از شما درخواست کمک دارد اگر می توانید دستش را پس نزنید و به او یاری برسانید تا اجرش را از خداوند بگیرید.

فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ‌آ ‌د

تعبیر: ناامیدی را از خودتان دور کنید و همواره توکلتان به خداوند را حفظ نمایید تا بهترین‌ها در زندگیتان دهد. اگر از نظر مالی در مضیقه هستید باید تلاش تان را بیشتر کنید و منتظر معجزه نباشید. ازدواج و وصال به یار نزدیک است و بعد از مدتها سعادت و خوشبختی را احساس خواهید کرد.



فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر: غم و اندوعی به شما رسیده اما هم اکنون آن را به دست فراموشی سپرده اید و سعی می کنید دوباره آرامش را به زندگی تان بازگردانید. اگر از وصال به یار ناامید شده اید او را به خداوند واگذار کنید و بدانید که فرد بهتری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت. اوضاع مالی تان بهبود می‌یابد فقط باید اندکی صبور باشید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: ب آ آ

تعبیر: اگر سختی و مشکلات کشیده اید نگران نباشید که به زودی خداوند راه سعادت و خوشبختی را نشانتان می‌دهد. حرفهایی به گوشتان می رسد که بسیار خوشحال تان خواهد کرد و به آرزوهای تان می رسید. به سعادت و خوشبختی می رسید که همگان بر شما رشک خواهند برد.



فال ابجد روزانه متولدین مهر

ابجد فال شما: ب ب ب

تعبیر: ارتباط اشتباهی را آغاز کرده اید و یا دوستانی در اطراف تان دارید که همواره شما را به بیراهه می کشانند، مراقب باشید تا از جانب آنها ضربه نخورید. اگر پولی به دستتان رسید باید مقداری از آن را صرف فقرا و نیازمندان کمک کنید تا اموالتان برکت بیابد و رزق و روزی وارد زندگی تان شود.

فال ابجد روزانه متولدین آبان

ابجد فال شما: آ ب آ

تعبیر: اگر در انتظار خبری هستید به زودی این خبر به گوشتان می رسد، که باعث خوشحالی بسیار زیادی در شما می شود آینده تان را به نحو احسن می‌سازد و مشکلات زندگی تان را از بین می‌برد سعی کنید؛ نسبت به زندگیتان بدبین نباشید و به سوی هدف ها و خواسته های قلبی تان خود را نزدیک کنید.



فال ابجد روزانه متولدین آذر

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: اگر بیمار هستید به زودی از بند بیماری‌های خطرناک نجات پیدا خواهید کرد و به سوی موفقیت راهی می‌شوید، در آینده شخصی به شما کمک پولی و مالی بسیار زیادی می کند بهتر است؛ قدردان آن شخص در زندگیتان باشید تا پیروزی و موفقیت را خیلی زود در خود به وجود بیاورید.

فال روزانه ابجد متولدین دی

ابجد فال شما: ج ج ج

تعبیر: به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و شما به مقصود خود خواهید رسید، خیر و برکتی بسیار زیادی در آینده نصیبتان می شود به شرط آنکه کمک تان را از اطرافیان خود دریغ نکنید، تا بتوانید به خوبی خودتان را از مشکلات نجات دهید و به سوی آرامش و آسایش در حال حرکت باشید.



فال روزانه ابجد متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج آ‌ د

تعبیر: قصد و نیت بدی در سر خود دارید ،بهتر است هر چه زودتر دست از کارهای نادرست خود بردارید و گرنه شما را به دردسرهای فراوانی مواجه می‌کند و در شما به نابودی و شکست در آینده به وجود می آورد، سعی کنید دست از فتنه انگیزی های بیهوده بردارید و برای خود مشکلات بسیاری در آینده به وجود نیاورید.

فال روزانه ابجد متولدین اسفند

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: طالعت روشن است. امسال سال خوبی برایتان خواهد بود شما می توانید آرامش بسیاری را به دست بیاورید و خودتان را از مشکلات نجات دهید، بهتر است امیدتان به خداوند باشد و در راز و نیاز با خداوند بپردازید تا بتوانید خیلی زود در مسیرهای روشنایی در حال حرکت باشید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید