۰ نفر

فال ابجد روزانه جمعه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱

۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۴۷
کد خبر: 658613
فال ابجد روزانه جمعه ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۱

فال ابجد جزو مشهورترین و قدیمی ترین فال ها بوده و در میان بسیاری از ایرانیان به دلیل پیشینه آن مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حروف ابجد  یک روش برای مرتب کردن حروف زبان عربی است که بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی مرتب شده‌اند. ما گاهی این شیوه را در شماره‌گذاری موارد یا صفحات دیده‌ایم یا خودمان به کار گرفته‌ایم.حروف ابجد را حتی اگر نشناسید حتما اسم آن را شنیده و حتی بدون اینکه بدانید از آن استفاده‌ هم کرده‌اید.  یکی از راه های کشف و رسیدن به نتیجه در علوم غریبه حروف ابجد می باشد. حروف ابجد به دو نوع کبیر و صغیر می باشند. یکی از انواع روشهای طالع یا فال بینی، روشی است که به طریق محاسبه ابجدی صورت می گیرد. فال ابجد یکی از قدیمی ترین انواع فال بینی است که آن را به دانیال نبی و سپس به امام جعفر صادق (ع) نسبت می دهند. فال ابجد امروز ۱۴ مرداد را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.



فال ابجد امروز برای متولدین ماه های مختلف امروز ۱۴ مرداد را می توانید در این قسمت بخوانید.

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: مقصودتان حاصل می شود اما باید بسیار صبور باشید و از عجله و شتاب دست بکشید که در این صورت پشیمانی به سراغتان خواهد آمد. زنی قصد دارد به شما آسیب برساند از او دوری کنید و مراقب خودتان باشید. به زودی اتفاقات خوب برایتان رخ می‌دهد که هزار بار خدا را شکر خواهید کرد.

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج ب

تعبیر: مقصودتان حاصل می شود و از اندوه رهایی میابید. سرمایه فراوان به دستتان میرسد که شما را از مشکلات مالی نجات میدهد. اگر از نظر قانونی مشکلاتی برایتان پدید آمده نگران نباشید که موفقیت با شماست. اگر همسرتان با شما ناسازگاری می کند نگران نباشید چرا که به زودی از رفتارهایش پشیمان میشود. توکلتان بر خداوند باشد تا رستگار شوید.

کدام رنگ نور موجب شادی انسان می شود؟

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ج آ

تعبیر: مقصودتان حاصل می شود و خیلی زود به آرزوهایتان می‌رسیدو ارث و میراثی فراوان به دستتان میرسد و از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار می گیرید. به زودی فرد جدیدی وارد زندگیتان می‌شود که شادی و مسرت فراوانی را وارد زندگیتان خواهد کرد سعی کنید تا به بزرگتر هایتان احترام بگذارید.

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: مقصود بدی دارید پس از آن بر حذر باشید که بلا و آفات نصیبتان خواهد شد. سرنوشت تان را قبول کنید و سعی نکنید برای نداشته‌های تان کفر خداوند را بگویید چرا که هر آنچه که دارید هم از دست خواهید داد. از اعمال حرام و حرف های دروغ و ناسزا به دور باشید چرا که خودتان را به ورطه نابودی خواهید کشاند.



فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین مرداد

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: مقصودتان نیک است و بخت و اقبال خوبی در انتظارتان است. اگر از کسی دل چرکین و آزرده خاطر هستید به زودی به جانب شما خواهد آمد و از کارش عذرخواهی می‌کند. پولی به دستتان میرسد که خیلی زود هم آن را از دست خواهید داد. اگر قصد دارید تا معامله ای را آغاز کنید بسیار مراقب باشید.

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین شهریور

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: مقصودتان خیلی زود حاصل می‌شود و باید خودتان را آماده کنید. دست از رفتارهای ناشایست بر دارید که دیگران را از دور شما دور می کند. قصد دارید تا دست به کاری حرام بزنید و خودتان را در دردسر بیاندازید از دوستان ناباب به دور باشید تا خدای نکرده آسیبی به شما نرسد.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین مهر

ابجد فال شما: د ب آ

تعبیر: به زودی معاملات پر سود و منفعتی در زندگی برایتان رخ خواهد داد که شما را به مقامات بالا و شادمانی می رساند،، و آینده تان را به خوبی و خوشی می سازد سعی کنید؛ در زندگیتان به نیازمندان کمک رسانی کنید تا خداوند برایتان شادی و آرامش خاصی در زندگیتان سرازیرکند.

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین آبان

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: شخصی می خواهد در زندگی شما را به نابودی و شکست مواجه کند و برایتان غم و اندوه فراوانی به وجود بیاورد،، بهتر است؛ حواستان را جمع کنید و گول ظاهر اطرافیانتان را نخورید هیچگاه دست به مال حرام نزنید که زندگیتان را از هم خواهد پاشید.

شادی موفقیت

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین آذر

ابجد فال شما: ب آ د

تعبیر: قدر لحظات خوب زندگی تان را بدانید بهتر است؛ افکار منفی را از ذهن خود خارج کنید و هیچگاه در مسیر های نادرست راهی نشوید که باعث می‌شود طالعتان به رنگ تیره و تار در بیاورد،، و شما را به نابودی برساند سعی کنید؛ همیشه در زندگی امیدتان به خداوند باشد تا به هدف خود نزدیک شوید.

فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین دی

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: طالعت نیک است. شخصی از راه دور به دیدار تان می آید و می خواهد به شما پیشنهاد فوق العاده عالی را بدهد بهتر است؛ به این پیشنهاد جواب مثبت بدهید،، که برایتان موفقیت و سربلندی را در زندگی به وجود می‌آورد و شما را از مشکلات و سختی‌ها خیلی زود رها می سازد.



فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ آ ج

تعبیر: به لطف خداوند به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و گشایشی در آینده تان ایجاد می‌شود که شما را به هدف و آرزوهای تان می رساند،، بهتر است؛ نگران نباشید زندگیتان به نحو احسن بسازید که به لطف خداوند تمام مشکلاتتان ازبین خواهد رفت.

 فـال ابجد امروز ۱۴ مرداد متولدین اسفند

ابجد فال شما: د آ د

تعبیر: طالعت خوب نیست. عده بسیار زیادی هستند که می خواهند برای تان مشکلات بزرگی در آینده به وجود بیاورد،، و شما را به نابودی و شکست مواجه کنند سعی کنید؛ در زندگی تان حواستان را جمع کنید و هیچگاه دست به کارهای ناصوابی نزنید.

فال امروز خود را چطور می بینید؟ نظر خود را درباره فال ابجد امروز در بخش نظرات برای ما بنویسید