۰ نفر

اگر یک مرد خجالتی هستید، زنان را این گونه جذب کنید

۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۰:۵۴
کد خبر: 658357
اگر یک مرد خجالتی هستید، زنان را این گونه جذب کنید

بسیاری از مردان خجالتی با نزدیک شدن و قرار ملاقات با زنان زیبا مشکل دارند. در حضور خانم ها ناگهان زبانشان بسته می شود و نمیتوانند فکر کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بسیاری از مردان خجالتی با نزدیک شدن و قرار ملاقات با زنان زیبا مشکل دارند. در حضور خانم ها ناگهان زبانشان بسته می شود و نمیتوانند فکر کنند. افراد خجالتی اگر خودشان را تغییر ندهند و یاد نگیرند که یک دختر را چگونه جذب کنند، در وضعیت خوبی قرار نمیگیرند.

برونگراها روشی دارند که در جمع اعلام حضور میکنند .آنها صحبت می کنند، خودنمایی می کنند، شوخ طبع هستند، با صدای بلند می خندند و برای جلب توجه مردم هر کاری انجام می دهند.

به عنوان یک مرد خجالتی درکنار افراد برونگرا، اگر شبیه به آنها نباشید، مورد توجه قرار نخواهید گرفت. شما مجبور نیستید فریاد بزنید، صحبت کنید، یا رفتاری خارج از شخصیت خودتان داشته باشید. بگذارید ظاهرتان با آنها صحبت کند.

زنان به طور خودکار یک مرد خوش لباس را جذاب و موفق می بینند، حتی اگردر حقیقت اینطور نباشید.

زبان بدن قدرتمند است

اگروقتی با یک خانم زیبا صحبت میکنید ، اجازه دهید بدنتان به جای شما حرف بزند. زبان‌های بدن خاصی وجود دارد که خانم‌ها آن‌ها را بسیار جذاب می‌بینند . زیرا زنان در خواندن زبان بدن شما، بهتر از مردان هستند. اگر از زبان بدن صحیح استفاده کنید، زنان در کمترین زمان جذب شما میشوند.

یکی از بهترین زبان های بدن چشم هاست. هنگامی که برای انتقال احساسات به درستی از آنها استفاده می شود، زنان نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. نیازی نیست کلمه ای بگویید. ارتباط چشمی مداوم را حفظ کنید اما برای مدت طولانی به او خیره نشوید. وقتی به او خیره شدید و او شما را دید، سه ثانیه دیگر نگاهتان را حفظ کنید، سپس با لبخند به دور نگاه کنید.

عشق

اعتماد به نفس 

اگر اعتماد به نفس داشته باشید، نیازی به صحبت کردن ندارید. اعتماد به نفس به خودی خود هاله خاصی را ساطع می کند، هاله ای که شما نمی توانید آن را ببینید اما برای همه قابل مشاهده است.

اعتماد به نفس را جدی بگیرید. افراد خجالتی نیز می توانند اعتماد به نفس داشته باشند. وقتی در جمع هستید، به حالت خمیده ننشینید. زنان به این چیزها توجه می کنند. زمانی که در بین مردم هستید از درون احساس قدرت کنید.

صاف بنشینید و سینه خودتان را جلو نگه دارید. حرکات دست و بدنتان را کنترل کنید و تماس چشمیتان را حفظ کنید.

خجالتی

مرموز بودن

یکی از مزیت‌های مهم شما نسبت به برون‌گراها، اسرارآمیز بودنتان است. زنان به دلایل مختلفی جذب مردان مرموز می شوند. آنها غیرقابل پیش بینی بودن ، سکوت و شخصیت آرام شما را دوست دارند. یک مرد مرموز آنها را به خود جذب می کند. وقتی بالاخره دختر را به دست آوردید، راحت می شوید و رازهای درونتان را برایش بازگو می کنید. اینکار شما باعث میشود که او شخصیت زیبای درونتان را کشف میکند.