۰ نفر

قاتل فراری دستگیر شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۴۲
کد خبر: 420899
قاتل فراری دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری که چند روز گذشته ۲جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار نورعلی یاری عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: در چند روز گذشته یک نفر ۲ جوان را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و از محل متواری می‌شود که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش پلیس، فرد قاتل در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آباد غرب توسط مامورین شهرستان اسلام آباد شناسایی و پس از بی اعتنایی به اخطار پلیس قصد فرار داشت که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله فرمانده اسلام آباد به همراه ماموران به همراه فرمانده انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایوان و رئیس دادگستری شهرستان اسلام آباد در یک عملیات ۲ ساعته پلیسی، قاتل دستگیر شد.

سردار یاری خاطر نشان کرد: متهم که در محاصره پلیس بود پس از رایزنی‌های فروان و اخطار پلیس حاضر به تسلیم شدن نبود و به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد که در تیراندازی‌های صورت گرفته بین ماموران و متهم، در نهایت متهم مجروح و تحت الحفظ به بیمارستان اعزام و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: خودرو پژو که متعلق به یکی از مقتولان بود و با همان خودرو از صحنه قتل فرار کرده بود نیز کشف شد.