۰ نفر

واکنش سلبریتی‌ها به فاجعه آتش‌سوزی +عکس

۱۹ دی ۱۳۹۸، ۴:۵۶
کد خبر: 408275
واکنش سلبریتی‌ها به فاجعه آتش‌سوزی +عکس

این روزها بسیاری از افراد نگرانی‌هایی جدی درباره وضعیت استرالیا دارند. استرالیا در آتش می‌سوزد و هزاران حیوان و صدها انسان نیز زخمی و کشته شده اند. بر همین اساس است که سلبریتی‌ها نیز بسیار نگران شرایط استرالیا هستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، واکنش سلبریتی ها به آتش سوزی در استرالیا پرشمار بوده و بسیاری از افراد پیغامهایی را در این خصوص در شبکه های اجتماعی منتشر کردند. که در ادامه به برخی از این موارد می پردازیم:

نیکول کیدمن و کیت اربن

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن و کیت اربن، مبلغ 500 هزار دلار را به سازمان محلی آتش نشانی استرالیا تقدیم کرده اند. این زوج که خود نیز استرالیایی هستند، خانه گرانقیمت خود را نیز در جریان آتش سوزی از دست داده اند.

کیت بلانشت

کیت بلانشت

این ستاره از حضور خود در مراسم گلدن گلوب برای اظهار نظر استفاده کرد و گفت:"امشب استرالیایی های زیادی در اینجا هستند و من می دانم که همه ما از آتش سوزی رنج می بریم.  بنابراین من می خواهم از نیروهای آتش نشانی داوطلب که در مرکز نبرد با فاجعه آب و هوایی استرالیا قرار گرفته اند ، تشکر ویژه ای بجا آورم. بسیار سپاسگزارم."

پینک

پینک

این خواننده در در توئیت خود گفت: "من کاملاً ویران شده ام و تماشای آنچه در حال حاضر در استرالیا رخ می دهد و آتش سوزی واقعا وحشتناک است. قلب من برای خانواده ها در این منطقه می تپد."

مارگوت رابی

مارگو رابی

این ستاره اصالتا استرالیایی از 17.6 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود خواست تا "لطفا هر کاری که می توانید انجام دهید." او با هشتگ های متعدد سعی کرد بسیاری از افراد را با خود همراه کند و توجه آنان را به سمت خود جلب کند.