۰ نفر

3نشانه خاموش بیماری که باید مورد توجه واقع شود

۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۹:۲۰
کد خبر: 403377
3نشانه خاموش بیماری که باید مورد توجه واقع شود

گاهی اوقات بیماریهای جدی نشانه های بزرگ و محسوسی ندارند و نشانه های بیماری بسیار خاموش و مزمن است. بر این اساس باید به برخی نشانه های خاموش و کمتر دیده شده توجه کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، گاهی برخی علائم  بیماری مبهم و غیرمستقیم هستند و به راحتی قابل تشخیص نیستند. در بعضی موارد تشخیص برخی نشانه ها کمی دشوار است اما با توجه به علائم ساده و مزمن می توان بیماری ها را تشخیص داد.

خستگی مزمن

همه ما گهگداری خسته می شویم و این موضوع عجیبی نیست. اما خستگی مزمن و تحریک پذیر می تواند نشانه ای از چندین بیماری جدی باشد، از جمله افسردگی ، سرطان و حتی بیماری های قلبی. جوشوا ، یاماموتو متخصص پزشکی تشخیصی در واشنگتن می گوید: "قلب خون را به هر یک از اندامها در بدن می رساند. در صورت عدم وجود جریان خون قوی به ویژه در مغز و ماهیچه ها، بدن احساس خستگی می کند."

بنابراین اگر شما دچار خستگی شدید هستید که با استراحت از بین نمی رود ، با پزشک خود صحبت کنید که می تواند به شما در رسیدن به نتیجه کمک کند.

افتادگی صورت

دکتر کریستوفر زوملان، چشم پزشک  آمریکایی می گوید: "افتادگی صورت به شکل شدید یا شل شدگی بازوها و دیگر ماهیچه ها می تواند بسیار خطرناک و نشانه ای از مشکلاتی جدی در بدن باشد.

دوبینی

دوبینی، تاری دید و افتادگی پلک، همگی از علائم خطرناکی هستند که می توانند نشان دهنده اختلالاتی جدی در مغز باشند. بنابراین بهتر است افرادی که چنین علائم خطرناکی را تجربه می کنند هرچه سریعتر برای بررسی علائم خود به پزشک متخصص مراجعه کنند.