۰ نفر

اختلاف در خانواده معروف هالیوودی +عکس

۹ اسفند ۱۳۹۸، ۷:۰۰
کد خبر: 420484
اختلاف در خانواده معروف هالیوودی +عکس

در اقدامی غافلگیرانه، کیم کارداشیان ستاره تلویزیون واقع‌نما آمریکایی در یک اظهار نظر صوتی در برنامه رادیویی لورا واسر (All's Fair with Laura Wasser)، به خواهر بزرگتر خود کورتنی‌کارداشیان حمله کرد و او را به بدرفتاری و کارهای غیرقابل قبول در طول فیلمبرداری فصل جدید این برنامه متهم کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، در اقدامی غافلگیرانه، کیم کارداشیان ستاره تلویزیون واقع‌نما آمریکایی در یک اظهار نظر صوتی در برنامه رادیویی لورا واسر (All's Fair with Laura Wasser)، به خواهر بزرگتر خود کورتنی‌کارداشیان حمله کرد و او را به بدرفتاری و کارهای غیرقابل قبول در طول فیلمبرداری فصل جدید این برنامه متهم کرد.

کیم ۳۹ ساله، که خواهر وسطی و شناخته شده‌ترین در بین اعضای خانواده است در این برنامه گفت: ممکن است وقتی قسمت اول پخش شود، به یک وکیل احتیاج پیدا کنم.

کیم اظهار داشت همه‌ی مردم منتظر فصل هجدهم برنامه (پا‌به‌پای خانواده کارداشیان) Keeping Up with the Kardashians هستند که این خود دلیلی برای اثبات موفقیت آن است.

کارداشیان

کلویی کارداشیان

وقتی از واقعیت مشکلات به تصویر کشیده شده سؤال شد، کیم مادر چهار فرزند اعتراف کرد در فصل جدید برنامه اش، اوضاع کمی خشن می‌شود. کیم افزود: اوضاع به جای بهتر شدن بدتر می‌شود، اما می‌دانید ما یک خانواده نزدیک هستیم، خانواده ما قبلاً هرگز به این شرایط برخورد نکرده بود.

کورتنی ۴۰ ساله پس از تصمیم خود مبنی بر کنار گذاشتن تدریجی برنامه، برای تمرکز روی زندگی شخصی و بزرگ کردن فرزندانش، پس از پایان فصل گذشته برنامه، عصبانیت دو خواهرش را برانگیخت.

کورتنی در برنامه واقع‌نما صادق نبوده‌است!

کیم و کلویی کارداشیان ۳۵ ساله اظهار داشتند که برای پرداختن به کمبود عمده‌ای که در اثر عدم حضور خواهر بزرگتر کورتنی ایجاد می‌شود فشار سنگینی بر آنها احساس می‌شود. کیم در مصاحبه گفت: مأموریت ما این است که رو راست و صادق باشیم و همه وجوه خودمان را در طول برنامه واقع‌نما در معرض نمایش بگذاریم. وی افزود: به نظر می‌رسد که طی چند سال گذشته کورتنی نسبت به زندگی شخصی خود در مقابل دوربین صادق نبوده است.

کارداشیان

کیم و کورتنی

کیم با پرسیدن این سؤال افزود: اگر زندگی خصوصی خودمان را به اشتراک نگذاریم، هدف از ارائه برنامه ما چیست؟

در همین زمینه گزارشی از ادامه اختلاف بین کیم و کورتنی تا پایان فصل هفدهم منتشر شد، جایی که کورتنی به صورت علنی گفت از برنامه تلویزیونی خسته شده‌است و چیزی بیشتر از استراحت نمی‌خواهد.

بعد از مراسم توزیع جوایز اسکار ۲۰۲۰ کلو کارداشیان کوچکترین این سه خواهر، توئیت کرد که از خواهر بزرگترش کورتنی که شب او را نابود کرده بود، ناامید شده است، بدون آنکه مستقیماً به آنچه که اتفاق افتاده اشاره کند.

گفتنی‌است برنامه پابه‌پای خانواده کارداشیان (به شکل اختصار KUWTK) یک سریال تلویزیون واقع‌نما آمریکایی است که از شبکه کابلی ئی پخش می‌شود. تمرکز سریال بر روی زندگی شخصی و حرفه‌ای خانواده کارداشیان-جنر است. ایده آغازین سریال توسط رایان سیکرست شکل گرفت و او به شکل همزمان مدیر اجرایی تولید هم بود. پخش ابتدایی سریال در ۱۴ اکتبر ۲۰۰۷ بود. سریال تبدیل به یکی از طولانی‌ترین سریال‌های تلویزیون واقع‌نما در کشور آمریکا شد. فصل دوازده سریال در ۱ می ۲۰۱۶ پخش شد.

کارداشیان

تمرکز سریال به‌طور عمده روی خواهران کیم، کورتنی و کلویی کارداشیان و خواهران ناتنی‌شان کندال‌ و کایلی‌جنر است. مادر آن‌ها کریس‌جنر و برادرشان راب‌کارداشیان نیز در سریال حضور دارند.

کارداشیان

کارداشیان