۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

خانه های پنج ساله تهران چند؟

۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبر: 533399
خانه های پنج ساله تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای پنج ساله‌ای که در سطح شهر تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاینسیده زهرا محمودی؛ اگر قصد خرید یک خانه با سنی نزدیک به پنج سال در تهران دارید، در این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدها که طی اردیبهشت و روزهای ابتدایی خرداد در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. در ابتدای امر باید بدانید، محله شاید مهم‌ترین فاکتوری باشد که در تعیین قیمت مسکن تاثیرگذار خواهد بود و اگر دو خانه در محله‌های مشابه وجود داشته باشد، عوامل دیگری مانند امکانات، موقعیت ملک و... در تعیین قیمت مسکن موثر است.

پیش از بررسی قیمت واحدهای پنج ساله تهران لازم به ذکر است که قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید براساس اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات بازار املاک بوده و به طور مطلق قیمت مسکن در محله‌های یادشده را بیان نمی‌کند. قیمت مسکن در هر محله متفاوت بوده و اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در این ارقام ندارد.

قیمت آپارتمان‌های ۵ ساله تهران

یک واحد آپارتمان ۶۹متری در محله لشگر شرقی متری ۲۲میلیون و ۵۹۶هزار تومان فروخته شد. توحید یک محله در منطقه۲ شهرداری تهران است که واحدی ۸۱متری و ۵سال ساخت در آن متری ۳۵میلیون و ۲۸۰هزار تومان به فروش رسید.

شهران محله‌ای در منطقه۵ شهرداری است که واحدی ۱۲۷متری و ۵ساله در آن متری ۴۰میلیون تومان فروخته شد. همچنین برای خرید یک دستگاه آپارتمان ۵۷متری و ۵ساله در سلسبیل یک میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان هزینه پرداخت شده است.

نازی‌آباد از محله‌های تهران در جنوب این شهر است. هزینه مورد نیاز برای خرید یک واحد ۱۱۸متری در این محله ۲میلیارد تومان بوده است. برای خرید یک خانه ۳۷۳متری در ظفر نیز ۲۳میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز بود.

یک دستگاه آپارتمان ۶۳متری در حشمتیه متری ۳۶میلیون و ۴۵۰هزار تومان معامله شد؛ همچنین واحدی ۱۰۵متری در محله صادقیه با قیمت ۴میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان به فروش رسید.

خانه های پنج ساله تهران چند؟