۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ارزش سهام عدالت قیمت روز

۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۰۴
کد خبر: 470664
ارزش سهام عدالت قیمت روز

ارزش سهام عدالت من(۸ آذر) در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی برابر با ۲۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۸ آذر)

در معاملات روز سه شنبه (۸آذر) ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی با افزایش حدود ۱۴ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۲۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومانی رسید. همچنین ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان به بیش از ۱۲ میلیون و ۳۰۶هزار تومان رسید. ارزش سهام عدالت ۴۹۲هزار تومانی نیز حدود ۷هزار تومان افزایش یافت و به ۱۱ میلیون و ۴۲۲ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۷ آذر)

بر اساس آخرین معاملات انجام شده،‌ ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی برابر با ۲۳ میلیون تومان است. این در حالی است که ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت در اواسط آبان ماه به حدود ۲۴ میلیون و ۳۲۰هزار تومان هم رسیده بود که حاکی از کاهش بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت در این مدت است. ارزش ۶۰ درصد قابل فروش این سبد به بیش از ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می رسد؛ فارس، فولاد،‌فملی و شتران بیش‌ترین وزن را در ارزش این سبد دارند.

همچنین ارزش روز سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲ هزار تومان نیز برابر با ۱۲ میلیون و ۲۱۳ هزار تومان است که نسبت به اوج ۱۲ میلیون و ۹۱۰ هزار تومانی در آبان ماه امسال کاهش حدود ۷۰۰ هزار تومانی (معادل ۵.۳ درصد) را نشان می‌دهد.

ارزش روز سهام عدالت با ارزش اولیه ۴۹۲ هزار تومانی نیز حدود ۱۱ میلیون و ۳۳۶ هزار تومان است که در مقایسه با اواسط آبان ماه بیش از ۳۵۰ هزار تومان کاهش یافته است

ارزش سهام عدالت من(۳۰ شهریور)

در پایان معاملات امروز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۲میلیون و ۴۳ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی هم به ترتیب به ۱۰میلیون و ۸۶۲ و ۱۱میلیون و ۶۹۷ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۸ شهریور)

در پایان امروز ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی به ۲۲میلیون و ۳۶۴ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲و ۴۹۲هزار تومانی هم به ترتیب به ۱۱میلیون و ۸۶۸ هزار تومان و ۱۱میلیون و ۲۱ هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ شهریور)

 در پایان معاملات امروز دوشنبه مورخ ۱۴ شهریور، ارزش سبد سهام عدالت ۴۳۲ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۵۵۵ هزار تومان که نسبت به روز گذشته افزایش حدود ۱۸ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی هم با کاهش حدود ۴هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان رسید.

ارزش سبد سهام عدالت با ارزش اولیه یک میلیون تومانی هم امروز با کاهش بیش از ۷ هزار تومانی نسبت به روز یکشنبه ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بود.

ارزش سهام عدالت من ( ۵ شهریور​ ماه)

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۵ شهریور ۱۴۰۱) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۹ میلیون و۳۹۸هزار و۸۶۰ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۹ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۱۲ هزار و ۹۸۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴۲ هزار و ۴۳۳ تومان معادل ۱.۳ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون ۴۲۷ هزار و ۷۸۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۶ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۸۵۵ هزار و ۴۱۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷۶ هزار و ۳۵۴ تومان معادل ۰.۶ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون ۵۱۳ هزار و ۲۴۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۵ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۷۶۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۰ هزار و ۷۱۷ تومان معادل ۰.۳ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون ۵۵۹ هزار و ۶۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۴ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۴۸۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۵۴۸ تومان معادل ۰.۱ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۴۹۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۳ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۹۹۲ هزار و ۳۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۳۳ هزار و ۷۶۴ تومان معادل ۰.۳ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۲۱۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۲۲ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۲۵ هزار و ۷۹۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹۴ هزار و ۲۳۲ تومان معادل ۱.۸ درصد افزایش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۴۷۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۹ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۵۶۴ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته تغیییر چندانی نداشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۹۳۸ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۸ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۳۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۳ هزار و ۷۸۹ تومان معادل ۰.۲ درصد کاهش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۹۸ هزار و ۶۲۲ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۲ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۲۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۶ هزار و ۲۶۹ تومان معادل ۰.۵ درصد افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۱۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱۱ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۷۵۸ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۲۵ هزار و ۱۰۲ تومان معادل ۰.۲ درصد افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۲۵۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ مرداد ماه)

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۶۵۶ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۴۴ هزار و ۶۵۶ تومان معادل ۰.۵ درصد افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۱۹۳ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ مرداد ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۴۶هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۵۸۸هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۹۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها به ترتیب به ۷ میلیون و ۸۲۷هزار تومان، ۱۴ میلیون و ۷۵۳هزار تومان و ۷ میلیون و ۲۵۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ مرداد ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۵۱۴هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۴۶۵هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۵۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها به ترتیب به ۸ میلیون و ۱۰۸هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۲۷۹هزار تومان و ۷ میلیون و۵۱۴هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۲۹ تیرماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته کاهش محسوسی نداشت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۶۸هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۷۵۶هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها به ترتیب به ۸ میلیون و ۲۰۱هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۴۵۴هزار تومان و ۷ میلیون و ۵۹۹هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۲۶ تیرماه)


به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۷۲۶هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۸۶۵هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۷۲۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها به ترتیب ۸ میلیون و ۲۳۶هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۵۱۹هزار تومان و ۷ میلیون و ۶۳۲هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۲۵ تیرماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۲ تیرماه)، ۱.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۸۱۲هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۲۶هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۷۹۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها به ترتیب ۸ میلیون و ۲۸۷هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۶۱۵هزار تومان و ۷ میلیون و ۶۷۹هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۲۲ تیرماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۹۶۲هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۳۰۹هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۹۳۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها به ترتیب به ۸ میلیون و ۳۷۷هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۷۸۵هزار تومان و ۷ میلیون و ۷۶۳هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۲۱ تیرماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۸۷۳هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۱۴۱هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۸۵۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۳۲۴هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۶۸۴هزار تومان و ۷ میلیون و ۷۱۴هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۲۰ تیرماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۷ درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۳۰۹هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۱۹۴ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۸۸۳ هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۷۱۶ هزار تومان و ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۱۱۷هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۶۰۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۸۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۴۷۰هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۹۶۰هزار تومان و ۷ میلیون و ۸۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۷ درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲ هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۲۶هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۸۰۶ هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۵۳۶هزار تومان، ۱۶ میلیون و ۸۴ هزار تومان و ۷ میلیون و ۹۱۱ هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۷ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۷درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۱۸۱هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۷۲۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۴۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۵۰۹هزار تومان، ۱۶ میلیون و ۳۲هزار تومان و ۷ میلیون و ۸۸۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۹هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۵۲۸هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۴۴۷هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۹۱۶هزار تومان و ۷ میلیون و ۸۲۹هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۵ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۸هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۴۵۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش هر یک از این سبدها، به ترتیب به ۸ میلیون و ۴۲۳هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۸۷۰هزار تومان و ۷ میلیون و ۸۰۶هزار تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت من (۴ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱ تیرماه)، ۱.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۵۲هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۱۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۶۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۴۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۸هزار تومان رسید

ارزش سهام عدالت من (۱ تیر)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۶۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۴۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۸هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۳۱ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۵۶هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۱۷هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۹۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۳۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۰ خرداد)

به گزارش اقتصاد آنلاین، ارزش سهام عدالت در معاملات امروز بر خلاف روند شاخص کل، کاهش یافت. ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی در پایان معاملات امروز برابر با ۱۳ میلیون و ۶۱۹ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته کاهش ۹هزار و ۱۰۰ تومانی را ثبت کرد. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان معاملات امروز با کاهش ۹هزار و ۷۰۰ تومانی به ۱۴ میلیون و ۶۸۹ هزار تومان رسید. ارزش سبد یک میلیونی در پایان معاملات امروز برابر با ۲۷ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته کاهش ۱۸هزار و ۲۰۰ تومانی را نشان می‌دهد.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ خرداد)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی در پایان معاملات امروز برابر با ۱۳ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان بود. ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان معاملات امروز به ۱۴ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان رسید. ارزش سبد یک میلیون در پایان معاملات امروز برابر با ۲۷ میلیون و ۶۹۴ هزار تومان بود.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۵ خردادماه)، ۰.۵درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۱۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۲۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۴۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۶ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۸۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۸۶۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۱۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۷درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۸۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۸۶۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۱۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۸۷هزار تومان، ۲۸ میلیون و ۴۷هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۸۰۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۳۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۹۴هزار تومان، ۲۸ میلیون و ۶۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۸۰۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۹ میلیون و ۹۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۵۲هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۱۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۹۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۳۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۱ خردادماه)، تغییر نکرد و ارزش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۸۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۹۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۳۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۸۱هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۹۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۳۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۲۹هزار تومان رسیده است..

ارزش سهام عدالت من (۱۸ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۸۱هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۹۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۳۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۲۹هزار تومان رسیده است..

ارزش سهام عدالت من (۱۷ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۳۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۲۹۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۰۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۱ خردادماه)، دو درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۱۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۹۶۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۲۶۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱٢ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١۴ میلیون و ۶٠٣هزار تومان، ٢٧ میلیون و ۵١٣هزار تومان و ١٣ میلیون و ۵٣٩هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ٧۶٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.٢درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١۴ میلیون و ۶٠٣هزار تومان، ٢٧ میلیون و ۵١٣هزار تومان و ١٣ میلیون و ۵٣٩هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ٧۶٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ خرداد)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۷۳هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۵۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۰۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۴۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۱۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۳۳۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۵۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۰۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۸ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۵درصد کاهش یافت و ارزش سهام ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۸۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۹۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۳۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۹۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۷ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۴ خردادماه)، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۱۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۱۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۳۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۲۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و۶۸۱ هزار و۴۳۰تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۴ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به ۱۱ میلیون و۶۸۱ هزار و۴۳۰تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۳ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۷۳هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۵۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۰۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۰۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۴درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۸۸هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۸۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ خرداد)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۰۲هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۸۸۲هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۲۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۱ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه)، ۰.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۸۶هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۸۵۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۰۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۷۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۷۰هزار تومان، ۲۸ میلیون و ۱۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۲۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۸۷۰هزار تومان، ۲۸ میلیون و ۱۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۲۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۹۶۷هزار تومان، ۲۸ میلیون و ۱۹۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۸۷۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۹۸۰هزار تومان رسیده است.

برای اطلاع از موجودی سهام عدالت خود اینجا کلیک کنید

ارزش سهام عدالت من (۲۶ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۲۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۴۴هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۵۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۳۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۷درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۳۵هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۵۶۸هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۶۷هزار تومان رسید.  با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۸۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه)، ۰.۵درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۳۸هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۷۶۲هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۶۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۴۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۵۸هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۶۱۲هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۸۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۹۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۵۸هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۶۱۲هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۸۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۹۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۶۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۴۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۰۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۳۱۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۴۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۰۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۹۰هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۶۷۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۱۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۸۱۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز دوشنبه (۱۲ اردیبهشت ماه)، ۰.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۵۹۶هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۹۲هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۵۳۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۲ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۶۳هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۴۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۰۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۱۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۱۵۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۷ اردیبهشت ماه)، تغییر نکرد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١۴ میلیون و ۴۴۴هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۱۷هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۹۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٨ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١۴ میلیون و ۴۴۴هزار تومان، ٢٧ میلیون و ٢٠٩هزار تومان و ١٣ میلیون و ٣٩٠هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۷ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.٢درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١۴ میلیون و ۴۴۴هزار تومان، ٢٧ میلیون و ٢٠٩هزار تومان و ١٣ میلیون و ٣٩٠هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۴۷۹هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۲۷۵هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۹۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۹۱۹هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۲۴۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۷۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۴ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۳۱ فروردین ماه)، یک درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۱۴هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۷۷۵هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۷۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۲۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ اردیبهشت)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۵۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۱۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۱ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۵۷هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۴۶هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۱۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۰ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۶۵هزار تومان، ۲۷ میلیون و ۶۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۱۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۱۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۸درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۴۸هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۸۴۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۲۹۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۴۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۴ فروردین ماه)، یک درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۹۲۶هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۲۳۱هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۹۰۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۵۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۷۹۳هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۹۸۱هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۷۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، یک درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۷۹۳هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۹۸۱هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۷۸۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۷۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، سه درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۶۶۳هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۷۳۶هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۶۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۱۹۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۹۱هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۵۴۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۵۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، یک درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۷۷هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۵۱۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۴۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۴۶هزار تومان رسیده است

ارزش سهام عدالت من (۲۰ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۷ فروردین ماه)، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۹۴۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۲۵۷هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۹۲۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۳۶۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته  بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۴۸۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۶۰هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۴۸۱هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۳۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۳۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۳۲هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۸۰۵هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۹۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۳۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۱۹۷هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۷۴۰هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۱۵۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۱۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت ۲.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۴هزار تومان، ۲۶ میلیون و ۴۳۳هزار تومان و ۱۳ میلیون و ۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۴۲۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ٧٢٣هزار تومان، ٢۵ میلیون و ٨۴٧هزار تومان و ١٢ میلیون و ٧١٨هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ٢٣٣هزار رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، سه درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ٧٢٣هزار تومان، ٢۵ میلیون و ٨۴٧هزار تومان و ١٢ میلیون و ٧١٨هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ٢٣٣هزار رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٩ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، یک درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ٣٢١هزار تومان، ٢۵ میلیون و ٩٢هزار تومان و ١٢ میلیون و ٣۴۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٩٩٣هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۸ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ۴۵٢هزار تومان، ٢۵ میلیون و ٣٣٧هزار تومان و ١٢ میلیون و ۴۶۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ٧١هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٧ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ١.٢درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ٣٩٣هزار تومان، ٢۵ میلیون و ٢٢٨هزار تومان و ١٢ میلیون و ۴١٢هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٨ میلیون و ٣۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ فروردین ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با آخرین روز معاملاتی سال گذشته، ٢.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٣ میلیون و ٢٣٧هزار تومان، ٢۴ میلیون و ٩٣۴هزار تومان و ١٢ میلیون و ٢۶٨هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٩۴٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ اسفند ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۶ اسفندماه)، ۱.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۹۲۸هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۳۵۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۸۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۵۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۶ اسفند ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۸۱هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۸۷هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۵۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۰۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ اسفند ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۸۱هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۸۷هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۵۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۰۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ اسفند ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۲۵هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۷۸۱هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۰۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۷۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ اسفند ماه)​

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، تغییر نکرد و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۴۴هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۱۷هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۱۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۸۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۴۸هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۲۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۲۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۸ اسفندماه)، ۱.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۹۹هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۷۳۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۷۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۵۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۸۲۷هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۱۶۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸۸۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۹۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۸۲۷هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۱۶۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸۸۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۹۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۷۷هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۸۷۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۴۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۰۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۴۹هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۱۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸۱۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۴۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۷درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۴۸هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۶۳۷هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۳۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۲۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۱ اسفندماه)، ۱.۸درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۲۱۶هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۱۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۳۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۳۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱٢ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩٩٨هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۶٠١هزار تومان و ١١ میلیون و ١٢١هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ١٩٩هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز دوشنبه (٩ اسفندماه)، ٢.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩٩٨هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۶٠١هزار تومان و ١١ میلیون و ١٢١هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ١٩٩هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۳.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۳۲هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۲۳هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۹۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۸ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۶۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۴۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۷ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۴ اسفندماه)، ۰.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۲هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۲۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۳۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۷۰هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۹۲۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۰۲هزار تومان رسیده است

ارزش سهام عدالت من (۴ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۷۰هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۹۲۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۰۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٣ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.٧درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ١٣٩هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٨۶٧هزار تومان و ١١ میلیون و ٢۵٢هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٢٨٣هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، یک درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۵٠هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۶٩٩هزار تومان و ١١ میلیون و ١۶٩هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٢٣٠هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ اسفند ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۳۳هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۴۸۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۶۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۰ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۷ بهمن ماه)، ۰.۱درصد افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۲۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۸۲هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۳۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲٨ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۵۴هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٧٠۶هزار تومان و ١١ میلیون و ١٧٣هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٢٣٢هزار تومان رسیده است

ارزش سهام عدالت من (۲٧ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز دوشنبه (٢۵ بهمن ماه)، ٠.٣درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۵۴هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٧٠۶هزار تومان و ١١ میلیون و ١٧٣هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٢٣٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ١.٣درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۶۶هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٧٣١هزار تومان و ١١ میلیون و ١٨۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٢۴٠هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩١۶هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۴۴٨هزار تومان و ١١ میلیون و ۴۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ١۴٩هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۰ بهمن ماه)، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۸۹هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۸۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۱۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۹۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام،  ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۷۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۶۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۰۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۷۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۶۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۰۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ٩۴٧هزار تومان، ٢٢ میلیون و ۵٠٧هزار تومان و ١١ میلیون و ٧۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ١۶٨هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۷۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۶۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۲۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۳۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۴۹۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۳ بهمن ماه)، ۰.۷درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۱۵۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۹۰۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۷۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۹۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۷هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۳۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۴۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۷هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۳۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۸۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۴۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۲ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۳۹هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۶۸۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۶۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۲۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۷۰هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۵۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۰ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۸درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۳۸هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۰۲هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۷۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۰۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٩ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۶ بهمن ماه)، ٣درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ۵٢٠هزار تومان، ٢١ میلیون و ٧٠٣هزار تومان و ١٠ میلیون و ۶٨١هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی عدالت به ۶ میلیون و ٩١٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٧ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ١٨٧هزار تومان، ٢١ میلیون و ٧٧هزار تومان و ١٠ میلیون و ٣٧٣هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ٧١٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ١.٨درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ١٨٧هزار تومان، ٢١ میلیون و ٧٧هزار تومان و ١٠ میلیون و ٣٧٣هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ٧١٢هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۹۸۷هزار تومان، ۲۰ میلیون و ۷۰۱هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۱۸۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۹۲هزار تومان رسید.

ارزش سهام عدالت من (۴ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۰۸هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۸۵هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۳۷۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۴۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۴۰۸هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۴۹۳هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۷۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۴۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۹ دی ماه)، ۱.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۵۳هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۹۵۳هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۸۰۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۹۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۰ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۷هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۱۸هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۹۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۲۷هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۱۸هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۹۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۱۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۸ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، رزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد کاهش یافت و ارزش سهام عدالت ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۸۰هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۶۲۹هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۴۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، رزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۸۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۵درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۲۲هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۲۷۲هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۶ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۸۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۹۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۳۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۲ دی ماه)، ۰.۸درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۸۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۷۷هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۱۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۹۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۸۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۷۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۱۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۵۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۸۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۷۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۱۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۵۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۹هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۵۵هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۰۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۴۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۷هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۱۴هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۸۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۳۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۹ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۹۷هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۸۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۲۱۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۵۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۵ دی ماه)، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۳۸۶هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۳۳۴هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۴۸۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۳۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۳۷۷هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۳۱۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۴۷۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۲۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۳۶۲هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۲۸۸هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۴۶۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۱۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۳ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۰۶هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۵۶۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۹۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۲ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۳۳هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۶۱۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۲۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۲۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۱ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۸ دی ماه)، ۱.۶درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۰۷هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۵۶۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۵۹۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۹ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۱۵هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۹۵۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۲۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۸ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۱۵هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۹۵۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۷۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۲۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۷ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۳درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۷۲هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۶۰هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸۴۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۶ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۸۱۶هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۱۴۲هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۸۸۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۵ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۶۱۳هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۷۵۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۹۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۶۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۴ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱ دی ماه)، ۳.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۸۴هزار تومان، ۲۳ میلیون و ۷۰۶هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۶۷۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۵۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (٢ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام،ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ٢٠١هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٩٨۵هزار تومان و ١١ میلیون و ٣١۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٣٢١هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ دی ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٣.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ٢٠١هزار تومان، ٢٢ میلیون و ٩٨۵هزار تومان و ١١ میلیون و ٣١۵هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ٣٢١هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۰ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۷درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۷۷۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۱۸۱هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۱۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۷۴هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۸۰۵هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۷۳۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۴۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲٨ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۲۹هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۵۳۲هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۵۹۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۵۷هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲٧ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۲۴ آذرماه)، ۰.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۶۹هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۷۹۷هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۷۲۹هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۴۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۵ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ۴۶٧هزار تومان، ٢١ میلیون و ۶٠۴هزار تومان و ١٠ میلیون و ۶٣۵هزار تومان رسیده است. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ٨٨٠هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۴ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ٠.٢درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵٣٢هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١١ میلیون و ۴۶٧هزار تومان، ٢١ میلیون و ۶٠۴هزار تومان و ١٠ میلیون و ۶٣۵هزار تومان رسیده است. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ٨٨٠هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۳ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، تغییر زیادی نداشت و تنها دو هزار تومان افزایش داشت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۳۹هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۵۵۱هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۰۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۲ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۴۳۷هزار تومان، ۲۱ میلیون و ۵۴۸هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۶۰۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۸۶۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۱ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۲.۴درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۶۸۰هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۸۳۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۰ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز چهارشنبه (۱۷ آذرماه)، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۶۴هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۳۹هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۹۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۷۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۸ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۸۲هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۷۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۱۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۱.۱درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۹۸۲هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۵۷۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۱۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۲درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۴۷هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۲۰هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۹۸۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۰۸هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۸۷۶هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۳۷۳هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۱۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۱۲۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (١ آذر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ٢ درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۶۶۵هزار تومان، ٢٣ میلیون و ٨۵٩هزار تومان و ١١ میلیون و ٧۴٣هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ۵٩٩هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۳۰ آبان ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین‌؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ٠.۶درصد افزایش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴٩٢هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ١٢ میلیون و ۴١۵هزار تومان، ٢٣ میلیون و ٣٨٩هزار تومان و ١١ میلیون و ۵١٢هزار تومان رسید. ارزش ۶٠درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ٧ میلیون و ۴۴٩هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ آبان ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۲ آبان ماه)، ۱.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۳۷۲هزار تومان، ۲۵ میلیون و ۱۸۶هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۳۹۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من ( ۱ آبان ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۲۸ مهرماه)، ۱.۱درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی، یک میلیون تومانی و ۴۹۲هزار تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۱۱۰هزار تومان، ۲۴ میلیون و ۶۹۵هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۱۵۴هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۶۶هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۴ مهر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۴درصد افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳میلیون و ۸۳۷هزار تومان و ۲۶میلیون و ۶۳هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸میلیون و ۳۰۲هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ مهر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سهام عدالت ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۷۲۵هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۹۷۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۳۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ شهریور ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۲۷۲هزار تومان و ۲۶ میلیون و ۸۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی به ۸ میلیون و ۵۶۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ شهریور ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت در مقایسه با روز گذشته، ۰.۶درصد کاهش یافت. ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۴ میلیون و ۳۶۸هزار تومان و ۲۷ میلیون و ۶۲هزار تومان رسید. ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۲۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۶ مرداد ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز چهارشنبه (۱۳ مردادماه)، ۰.۹رصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۳ میلیون و ۱۸۹هزار تومان و ۲۴ میلیون و ۸۴۳هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۱۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ تیر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات این هفته بازار سهام، ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵۵هزار تومان و ۲۲ میلیون و ۱۵۰هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۳هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ تیر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۲.۹درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۵۵۰هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۷۵۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۹۳۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ تیر ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت د رمقایسه با روز گذشته، ۲.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۹۰۳هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۵۳۸هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۵۴۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۷ خرداد ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۱۲ خردادماه)، ۰.۶درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۵۰۱هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۸۱هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ خرداد ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با چهارشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه)، ۲.۹درصد کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۴۸۳هزار تومان و ۱۹ میلیون و ۷۴۶هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۸۹هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱۵ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز دوشنبه (۱۳ اردیبهشت ماه)، ۱.۰درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۷۶۹هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۲۸۷هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۴۶۱هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۱ اردیبهشت ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین، در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۷درصد (۱۸۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۷۵هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۸۶۴هزار تومان رسید.با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۶۴۵هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۷ اسفند ماه)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ارزش سهام عدالت در مقایسه با سه شنبه (۲۶ اسفند ماه)، ۲.۷درصد (۳۳۰هزار تومان) افزایش یافت.ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۲ میلیون و ۵۰۸هزار تومان و ۲۳ میلیون و ۵۵۹هزار تومان رسید.ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۵۰۴هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت من (۲۹ بهمن ماه)

به گزارش اقتصادآنلاین؛ در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲درصد (۱۳۲هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۱ میلیون و ۳۰۴هزار تومان و ۲۱ میلیون و ۲۹۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۷۸۲هزار تومان رسیده است.