۰ نفر

رشد ۶۵ درصدی فروش چکاوه در دو ماه ابتدای سال جاری

۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۲۹
کد خبر: 637845
رشد ۶۵ درصدی فروش چکاوه در دو ماه ابتدای سال جاری

میزان فروش ماهیانه کاغذسازی کاوه در اردیبهشت ۱۴۰۱ از رشد ۴۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار است.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ این شرکت بورسی بر روی سامانه کدال منتشر شد.

 امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: چکاوه از ابتدای سال مالی تا کنون، در مجموع ۶۹۲.۵۶۷ میلیون ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال گذشته که  ۴۱۹.۹۵۰ میلیون ریال بود، با افزایش ۲۷۲.۶۱۷ میلیون ریال، رشدی ۶۵ درصدی دارد.

وی همچنین افزود: میزان فروش ماهیانه کاغذسازی کاوه در اردیبهشت ماه امسال در مجموع ۴۰۸.۰۳۱ میلیون ریال است که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۸۱.۲۱۰ میلیون ریال بوده که با ۱۲۶.۸۲۱ میلیون ریال افزایش از رشد ۴۵ درصدی برخوردار است. همچنین فروش شرکت در اردیبهشت ۱۴۰۱ در مقایسه با ماه گذشته نشان می‌دهد مقدار فروش، ۴۳ درصد یعنی  ۱۲۳.۴۹۵ میلیون ریال افزایش یافته است. در گزارش این دوره، فروش صادراتی به میزان ۵۴.۰۱۱ میلیون ریال است که در مدت زمان مشابه سال گذشته هیچ صادراتی نداشتیم.

اسفندیاری در پایان و در ارتباط با برگزاری مجمع سالیانه گفت: مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده این شرکت که آگهی آن در روزنامه اطلاعات ۲۹ اردیبهشت و سامانه کدال منتشر شده است، در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می گردد که گزارش آن متعاقبا در اختیار سهامداران عزیز قرار خواهد گرفت.

چکاوه