۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران!

۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶
کد خبر: 468546
صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران!

در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه از معاملات بورس امروز (۱۳۹۹/۶/۳۱) جمع صف‌های خرید حدود ۶۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۰هزار و ۵۵۰میلیارد تومان بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تا این ساعت از خرید و فروش‌های بازار سرمایه، خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به ۹هزار و ۹۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

گفتنی است؛ بیشترین عرضه در صفوف فروش وملی، ثشاهد و فولاد به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۴۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید ثامید و ولپارس در نوبت  انتظار است.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین، "خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۷۰۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۳۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر هیچ گروهی با تقاضای خرید همراه نبوده است. این جدول حدود ۳۲درصد از ۱۱هزار و ۱۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴۱درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲هزار و ۹۰۰میلیارد تومان خواهد رسید.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۱میلیارد تومان (۸۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان (۳۳درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به ۳.۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران