۰ نفر

عملیات «وعده صادق» عیدی سپاه به ملت ایران است

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۰۸
کد خبر: 836843
عملیات «وعده صادق» عیدی سپاه به ملت ایران است

امام جمعه هیدج گفت: برای پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی انجام عملیات «وعده صادق» لازم بود و این عملیات یک عیدی بزرگ به ملت ایران است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام اسدالله زارعی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین، اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در شش ماه گذشته بیش از ۳۵ هزار نفر را به شهادت رسانده است و بسیاری از مردم غزه، زخمی و بی‌خانمان شده‌اند.

وی با توضیح اینکه در جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر شهدا زنان و کودکان بی‌دفاع هستند، بیان کرد: این جنایات سبب شده است که مردم دنیا بیش از پیش به ماهیت اصلی این رژیم و حامیان آنها پی ببرند.

زارعی با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد، افزود: این عملیات، یک عملیات بسیار بزرگ با نتایج بسیار موفق بود که برای تنبیه متجاوزان انجام شد.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها با حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق خطوط قرمز ما را نشانه گرفتند و نشانه‌گیری این خطوط قرمز با تنبیه همراه است، گفت: طبق قرارداد و معاهدات بین‌المللی حمله به کنسولگری یک کشور در خاک کشور دیگر، مانند حمله به خاک آن کشور است.

امام جمعه هیدج اظهار کرد: استکبار و ایادی آن باید بدانند کشور ما همان کشوری است که هشت سال تمام‌قد در مقابل صدام و حامیان آن ایستاد، اما اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست بیگانگان بیفتد.

او با اشاره به نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره وقایع اخیر که بدون صدور قطعنامه پایان یافت، ادامه داد: دلیل این موضوع این است که دلایل ایران به‌قدری قوی، منطقی و محکم بود که اگر شورای امنیت قطعنامه‌ای صادر می‌کرد، آبروی خود را به خطر می‌انداخت.

وی با تاکید بر اینکه صهیونیسم با توجه به عقایدی که دارد به‌دنبال سیطره بر جهان بود، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ورق برگشت و آنها نه‌تنها نتوانستند به این هدف خود برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha