۵ نفر

فوری / مدارس فردا سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل شد

۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷
کد خبر: 836572
فوری / مدارس فردا سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل شد

فردا ۲۸ فروردین مدارس کدام استانها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، به علت ورود سامانه بارشی سیل آسا که جنوب کرمان نیز تحت تاثیر پیامدهای آن قرار دارد، همه مدارس در شهرستان‌های جنوب کرمان به غیر از شهرستان کهنوج در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه تعطیل اعلام شده‌اند. 

تعطیلی مدارس هرمزگان

همچنین بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، همه مدارس استان هرمزگان در دو نوبت صبح و عصر در سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل اعلام شد. این تصمیم با موافقت استاندار هرمزگان و به دلیل فعالیت سامانه بارشی در این استان اتخاذ شده است.

تعطیلی مدارس فارس

مدیریت بحران استانداری فارس در پی اعلام هشدار هواشناسی، نحوه آموزش در مدارس برخی از شهرستان‌های استان فارس را در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیر حضوری اعلام کرد.

بر اساس اعلام مدیریت بحران استانداری فارس به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد. بر این اساس سایر مدارس در استان فارس باز و آموزش به صورت حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس بوشهر

 با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پر خطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    مشهد هم تعطیل می‌کردید ☹️