۰ نفر

ارتش یمن: ۵ عملیات در ۷۲ ساعت انجام دادیم

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبر: 834864
ارتش یمن: ۵ عملیات در ۷۲ ساعت انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش یمن در ۷۲ ساعت گذشته ۵ عملیات نظامی را در یاری فلسطین و در پاسخ به حمله‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن به انجام رسانده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام ۵ عملیات نظامی از سوی ارتش یمن در ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

المسیره نوشت: سریع تاکید کرد که این عملیات‌ها در راستای یاری فلسطین و در پاسخ به حمله‌های آمریکا و انگلیس به خاک یمن به انجام رسیده است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در خصوص این عملیات‌ها بیان کرد: نیروی دریایی، کشتی انگلیسی «HOPE ISLAND» را در دریای سرخ هدف قرار داد.

سریع افزود: نیروی دریایی، ۲ کشتی اسرائیلی را که به سوی بندرهای فلسطین اشغالی در حرکت بودند هدف قرار داد. کشتی نخست «MSC GRACE F» نام دارد که در اقیانوس هند مورد حمله قرار گرفت و کشتی دیگر نیز «MSC GINA» نام دارد که در دریای عرب هدف گرفته شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: این عملیات با چندین موشک بالستیک به انجام رسید و به لطف خدا در تحقق اهداف خود موفق بود.

سریع ادامه داد: نیروی پهپادی نیروی هوایی نیز ۲ عملیات نظامی را به انجام رساند و طی آن چند ناو جنگی آمریکایی را در دریای سرخ هدف قرار داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: تا زمانی که حمله به غزه و محاصره آن پایان نیابد ما به ممانعت از کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند ادامه می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha