۲۳ نفر

فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۲۸ بهمن

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵
کد خبر: 825228
فوری / اطلاعیه تعطیلی مدارس شنبه ۲۸ بهمن

فردا ۲۸ بهمن مدارس کدام استانها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، بارش برف و باران دوباره آغاز شده است. با ورود سامانه جدید بارشی به کشور بسیاری از استان‌ها دوباره سفیدپوش شدند و سیل نیز در بسیاری از استان‌ها جاری شد و جاده و راه‌ها را مسدود کرد. هواشناسی برای بسیاری از استان‌ و شهرها از جمله لرستان و مازنداران هشدار قرمز صادر کرده است. خبر تعطیلی مدارس برای فردا نیز اعلام شده است.

تعطیلی مدارس ۲۸ بهمن

مدارس استان کرمانشاه تعطیل شد.

مدارس دیواندره در نوبت صبح و عصر غیرحضوری شد.

مدارس استان کردستان غیرحضوری شد.

مدارس استان اردبیل شهرستان های نمین، سرعیت و هیر در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح غیرحضوری است.

به دلیل برودت هوا، فعالیت کلیه مدارس دورهای مختلف تحصیلی بخش سرشیو و کوماسی شهرستان مریوان در نوبت صبح و ظهر تعطیل شد.

بارش برف مدارس استان همدان در نوبت صبح و ظهر را تعطیل کرد.

استانداری تهران درباره تعطیلی مدارس در شنبه ۲۸ بهمن ماه هنوز اطلاعیه ای صادر نکرده است. (در صورت اعلام تعطیلی مدارس تهران و سایر استان ها این گزارش به روز می شود.)

اخبار هواشناسی ایران

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف، باران، وزش باد و کاهش دما در کشور تا سه‌شنبه آینده خبر داد و برای برخی استان‌ها هشدار سطح نارنجی صادر کرد. 

فردا بارش‌ها در غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال شرق، فارس، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از استان یزد ادامه دارد.

یکشنبه آینده در بخش‌هایی از غرب، شمال غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، نوار شرقی، دوشنبه و سه‌شنبه در غرب، شمال غرب و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده ادامه دارد.

شنبه و یکشنبه آینده در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی، جنوب و نیمه شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

شایان ذکر است که روز شنبه نیمه غربی و یکشنبه در نیمه شرقی به‌ویژه شمال شرق کاهش محسوس دما روی می‌دهد. امروز خلیج‌فارس و تا روز دوشنبه دریای خزر مواج است.

تعطیلی مدارس

مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان از غیرحضوری شدن و تأخیر در شروع به فعالیت برخی از مدارس مریوان در روز شنبه ۲۸ بهمن ماه خبر داد.

مدارس شهرستان دیواندره غیر حضوری شد

روابط عمومی آموزش و پرورش دیواندره اعلام کرد به دلیل تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و مشکل تردد و عبور و مرور برخی روستاها، روز شنبه مورخه بیست و هشتم بهمن ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس شهر و روستای این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام می‌گیرد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    هعی زدین تو ذوقم می خواستم ببینم فردا تهران تعطیله یانه؟ که دیدم هنوز هیچ چیزی مشخص نشده
  • دانش IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 0
    متاسفم که با شاخص 190تعطیل نمیکنید😐