۰ نفر

کندوان یکطرفه شد

۱۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵
کد خبر: 822650
کندوان یکطرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر شهر مرزن‌آباد چالوس یکطرفه شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد محمد احمدی روز جمعه افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

وی تاکید کرد: کاربران جاده ای با توجه به آغاز بارش برف و باران و با هدف خدماتی رسانی بهتر دستگاه های امدادی از تردد غیر ضروری در این محور پرتردد کشور پرهیز کنند.

هواشناسی مازندران روز پنجشنبه با اعلام وضعیت هشدار سطح نارنجی، نسبت به بارش باران، کاهش دما، کولاک برف، کاهش دید، لغزندگی سطح جاده ها و اختلال در ترددها و همچنین سقوط بهمن هشدار داد.
سرگرد احمدی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.
محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.
برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha