۰ نفر

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ محدودیت تردد در جاده های شمال

۱۲ بهمن ۱۴۰۲، ۲:۳۰
کد خبر: 822416
آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور/ محدودیت تردد در جاده های شمال

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی، برای پایان هفته اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، ایمان محرابی نیا افزود: با توجه به افزایش ترافیک در پایان هفته، در برخی از محورهای مواصلاتی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی بیانر کرد: تردد موتورسیکلت (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) تا روز شنبه (۱۴ بهمن) از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران- سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

به گفته وی، همچنین تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه) از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روزها از ابتدای پل «زنگوله» به‌سمت چالوس یک‌طرفه خواهد بود.

محرابی نیا گفت: محدودیت تردد از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه (۱۳بهمن)، از ساعت ۱۴ این روز در آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: همچنین از ساعت ۱۵ جمعه از ابتدای پل زنگوله (از دهانه شمالی تونل البرز به‌سمت چالوس) انسداد به‌صورت کامل بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به‌سمت تهران (شمال به جنوب) به‌صورت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

او بیان کرد: از ساعت ۲۳ جمعه این طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

آخرین وضعیت ۳ جاده مهم کوهستانی شمال کشور | کندوان بازگشایی شد
محرابی نیا یادآور شد: در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه (۱۴بهمن) از آزادراه تهران شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.

او تاکید کرد: در محور هراز در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۱۱، ۱۲و ۱۳ بهمن‌ماه) به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

او گفت: در محور کندوان تردد انواع خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج- چالوس و برعکس ممنوع بوده و همچنین تردد خودروهای تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

محرابی نیا اظهار کرد: تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۱۱ و ۱۲ بهمن) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ بهمن) از محور هراز ممنوع است.

او بیان کرد: اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha