۰ نفر

هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸
کد خبر: 819924
هشدار امیرعبداللهیان به آمریکا

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی حمایت کاخ سفید از رژیم صهیونیستی را «ریشه ناامنی» در منطقه خواند و ادعاها درباره کمک‌رسانی ایران به ارتش یمن را رد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگویی به آمریکا هشدار داد که «سرنوشت خود را» به سرنوشت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گره نزند که با گروه مقاومت فلسطین در جنگ است و گفت که حمایت تمام‌عیار واشنگتن از این رژیم «ریشه ناامنی در منطقه است.»

امیرعبداللهیان در گفت‌وگویی با شبکه سی‌ان‌بی‌سی که گزیده‌ای از آن در وبگاه این شبکه منتشر شده است، گفت «همکاری تمام‌عیار بایدن و کاخ سفید با اوباشی مانند نتانیاهو در اسراییل ریشه ناامنی در منطقه است.»

وزیر امور خارجه ایران همچنین گفت که ایران از آمریکا می‌خواهد «جنگ غزه را متوقف کند» و تاکید کرد که امنیت دریای سرخ برای ایران اهمیت دارد.

او ادعاها درباره حمایت ایران از انصارالله یمن را را رد کرد که که در پی جنگ غزه و در پاسخ به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی، کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ هدف قرار داده یا توقف کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    . حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه گفت: انصارالله یمن طبق تجربه و منافع خودش عمل می‌کند و هیچ دستوری از ما نمی‌گیرد. آقای عبداللهیان، لطفاً فرمایشی بفرمایید که قابل باور باشد زیرا موشکهایی که از جیب ملت خدازده به تروریستهای انصارالله می‌دهید فقط در صورتی عمل می‌کنند که یک دقیقه پیش از شلیک کد پرتاب بگیرند. مار اگر گوید که مورم بشنو و باور مکن، دیو اگر گوید که حورم بشنو و باور مکن. گر بگوید روبه افسونگر نیرنگ‌باز، کز فریب و حیله دورم بشنو و باور مکن. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.