۲ نفر

بارش ۳ متری برف در کردستان + فیلم

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲
کد خبر: 819284
بارش ۳ متری برف در کردستان + فیلم

بارش‌ سنگین برف در استان کردستان همچنان ادامه داشته و میزان بارش در گردنه ژالانه اورامان به ارتفاع بالایی رسیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، فرزاد حسنی، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد بارندگی شدید در شهرستان‌های بانه، سروآباد، مریوان و سقز هستیم و اکثر بارش‌ها به صورت برف است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ‌کدام از محورهای استان مسدود نیست، اما تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، افزود: در نیمه شرقی و غربی شاهد بارش هستیم. گردنه‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سقز نیز برف است و همکاران راهداری نیز در جاده‌ها حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کردستان با اشاره به اینکه میزان بارش برف در ارتفاعات بانه و مریوان به یک متر و در گردنه ژالانه اورامان نیز به ۱.۵ تا ۳ متر رسیده است، گفت: این گردنه ناامن و از ۴ روز گذشته شاهد سقوط بهمن و مسدودی این محور هستیم.

حسنی از برفروبی ۳ هزار و ۶۸۳ کیلومتر باند در طول ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان خبر داد و عنوان کرد: متأسفانه عمده گره‌های ترافیکی و مشکلات ایجاد شده در گردنه‌های سطح استان مربوط به بی‌احتیاطی و سهل‌انگاری رانندگان بوده که در این شرایط برفی با خود زنجیرچرخ نمی‌آورند و در جاده‌ها می‌مانند یا عده‌ای ارتفاع ماشین خود را پایین آورده و نمی‌توانند زنجیر چرخ ببندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نعمت خداست بفهم نادان در دنیا هیچ چیز بی حکمت نیست از بی آبی نجات یافتیم