۰ نفر

آخر هفته چی ببینیم؟

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱
کد خبر: 819032
آخر هفته چی ببینیم؟

باز هم آخر هفته رسید و بسیاری از افراد علاقه‌مند هستند تا روز تعطیل و اوقات فراغت خود را با تماشای فیلم و مسابقات روز که توسط شــبکه‌های ســیما یا نمایش خانگی پخش می‌شود، پر کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، ‌ برای این دسته از افراد بخشی از این برنامه‌ها را مرور کرده‌ایم.

نام برنامه: شریک جرم

ژانر:‌ درام / جنایی

تهیه‌کننده: همایون اسعدیان

کارگردان: مازیار میری

بازیگران: سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، ‌ مهتاب ثروتی، علیرضا ثانی فر

بستر پخش: نماوا

معرفی: میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی روبه‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.
نام برنامه: پیکولو جزیره جادویی

ژانر: عروسکی/ خانوادگی

تهیه‌کننده: محسن کیایی و مصطفی کیایی

کارگردان: علی احمدی

بستر پخش: فیلیمو

معرفی: یکولو جزیره‌ای جادویی است که هرچند وقت یکبار موجودی را به درون خود می‌کشد. هربار که فرد جدیدی به پیکولو پرتاب می‌شود، رُز (جادویی‌ترین گل جزیره‌ی پیکولو) گُل می‌دهد و دیگر اهالی را مطلع می‌کند. روزی پیکی در حین پاراگلایدرسواری داخل ابرها کشیده می‌شود و در پیکولو سقوط می‌کند.

نام برنامه: سریال پرستاران

ژانر: درام

محصول کشور: کانادا

کارگردانان: کلی میکین، وینفرید جانگ، جردن کنینگ و کن گیروتی

بازیگران: یارا شکوبی، ناتاشا کالیس، جردن جانسون هیندز، سندی سیدهو و دونالد مک کلین جونیور

بستر پخش: شبکه ۲ سیما

معرفی: ماجراهای پنج پرستار جوان بیمارستان سنت ماری را به تصویر می‌کشد، که همگی دلسوز، صبور و مهربان اند و در هر قسمت ماجرایی برای آنها رخ می‌دهد که به عنوان یک انسان و یک پرستار مورد آزمایش قرار می‌گیرند، و هر بار در نهایت کار درست را انجام می‌دهند. آنها در زندگی شخصی خود هم مشکلاتی دارند اما به مرور و در روند مواجهه با بیماران مختلف، راه حل مشکلات خود را پیدا می‌کنند.
نام برنامه: سریال رحیل (فصل دوم)

ژانر: درام/ خانوادگی

تهیه‌کننده: رامین عباسی‌زاده

کارگردان: مسعود آب‌پرور

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، ثریا قاسمی، اندیشه فولادوند، نسیم ادبی، هومن برق‌نورد، کاظم هژیرآزاد، ریحانه رضی، علی عباسی‌زاده، مریم کاویانی

بستر پخش:‌شبکه سه سیما

معرفی: با داستانی تاریخی-ماجراجویانه حدفاصل قاجار تا پهلوی را زیر ذره‌بین برده، امتداد داستان توطئه‌هایی را دربرمی‌گیرد که شاهزاده‌ای خوش‌طینت به نام محا را دربرگرفته، او از یک سو دل به معشوق خود اصلان داده و از سوی دیگر زمان خان است که در پی جادوی همسرش بی‌تاج، خاطرخواه او شده است. سلسله قاجار در شرف فروپاشی است و محا باید راه نجاتی برای خود و اندرونی بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha