۰ نفر

مازیار حسینی معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان شد

۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۵
کد خبر: 809443
مازیار حسینی معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان شد

سید مازیار حسینی به عنوان معاون اقتصادی بنیاد منصوب شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، حسین دهقان با صدور حکمی، سید مازیار حسینی را به عنوان معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان منصوب کرد.

سید مازیار حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه و دارای دکترای تخصصی در رشته مهندسی عمران است و در کنار آن در حوزه‌های اقتصادی و مدیریتی مانند مدیریت استراتژیک، مدیریت بحران و ریسک، مبانی علم اقتصاد، بورس و بازار سرمایه و روش‌های نوین تامین مالی دارای سوابق تکمیلی تحصیلی و اجرایی است.

 حسینی پیش از این به عنوان جانشین قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل گروه سرمایه‌گزاری غدیر از بنگاه‌های مهم اقتصادی کشور فعالیت داشته است و در کارنامه وی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهر سازی، مدیر طرح دانش‌بنیان صنعتی سازی ساختمان وزارت دفاع ، معاون حمل و نقل و ترافیک، معاون فنی و عمرانی و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران به چشم می‌خورد.

اجرای پروژه‌های مهمی چون بزرگراه طبقاتی صدر، دریاچه شهدای خلیج فارس، بزرگراه امام علی(ع) و تونل نیایش، توسعه و تکمیل خطوط مترو و بیش از ۱۲ جلد کتاب و تالیف ۵۰ مقاله علمی از جمله فعالیت‌هایی است که در کارنامه این مدیر علمی و اجرایی دیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha