۰ نفر

کلاهبرداری با ترفند اجاره خودرو!

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبر: 808047
کلاهبرداری با ترفند اجاره خودرو!

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: شخصی که پس از اجاره دادن خودرو به ۱۷ نفر از شهروندان به بهانه‌های مختلف از پرداخت ودیعه دریافتی از این افراد امتناع می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ حکمت‌الله شجاعی اظهار کرد: به دنبال ارجاع چندین فقره کلاهبرداری از طریق اجاره دادن خودرو لوکس به شهروندان به مراجع انتظامی استان البرز، با تجمیع پرونده‌ها رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: برابر بررسی‌های اولیه مشخص شد که متهم پرونده با آگهی کردن اجاره خودرو لوکس در سایت دیوار سوژه‌های خود را شناسایی و پس از اجاره دادن خودرو از پرداخت ودیعه دریافتی از این افراد امتناع کرده و متواری می‌شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اینکه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهرستان چهارباغ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر شد، گفت: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۱۷ فقره کلاهبرداری با این روش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی از شناسایی همه مالباختگان این پرونده خبر داد و گفت: با تکمیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha