۰ نفر

روش عجیب سرقت از منازل در کرج

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶
کد خبر: 807386
روش عجیب سرقت از منازل در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند ۵ نفره سرقت منزل با اعتراف به ۳۵ فقره سرقت در مناطق مختلف شهر کرج خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار حمید هداوند اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل با شیوه کلیدروی در مناطق مختلف شهر کرج رسیدگی به پرونده به اکیپی از کارآگاهان زبده پایگاه دوم پلیس آگاهی استان محول شد.

وی افزود: کارآگاهان با اقدامات میدانی در مناطق وقوع سرقت و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۵ سارق حرفه‌ای در خصوص این سرقت‌ها شده و با شناسایی مخفیگاه آنها در چند عملیات جداگانه همه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سارقان در این سرقت‌ها، گفت: متهمان با شناسایی منازل خالی از سکنه با استفاده از شاه کلید وارد آن‌ها شده و اقلام با ارزش داخل خانه را به سرقت می‌بردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس آگاهی به ارتکاب ۳۵ فقره سرقت منزل در مناطق شاهین ویلا، کمالشهر، جهانشهر، دهقان ویلا و رجایی شهر اعتراف کردند.

سردار هداوند از شناسایی همه مالباختگان پرونده خبر داد و گفت: این افراد به همراه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان با اشاره به نقش پیشگیری از سرقت در ناکام ماندن سارقان، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با رعایت نکات هشداری پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت منزل، از به یغما رفتن اموالشان پیشگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha