۰ نفر

موبایل قاپ‌های حرفه ای ساوجبلاغ دستگیر شدند

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبر: 806743
موبایل قاپ‌های حرفه ای ساوجبلاغ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه‌ای با اعتراف به ۲۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی سلیمانی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی و سرقت به عنف در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد سارقان با پوشاندن چهره خود با ماسک و با یک دستگاه موتورسیکلت با طعمه قرار دادن افراد کم سن و سال و تهدید آنان با سلاح سرد، اقدام به سرقت اموال آنان نموده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

وی اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از سارقان مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان فردیس دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: سارقان دستگیر شده برای بررسی بیشتر موضوع به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و در تحقیقات تکمیلی مأموران، به جرم خود و به ۲۵ فقره سرقت به عنف تلفن همراه از شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف دو دستگاه تلفن همراه هوشمند و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه سارقان، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر اینکه سرقت یک معضل اجتماعی است، هوشیاری و توجه لازم به حرکات سو اینگونه افراد را یک امر ضروری برای آحاد جامعه در پیشگیری از جرایم یاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha