۰ نفر

گزارش روزانه کدال ۲۸ مرداد؛

الحاوی دوباره شروع به کار کرد؟!

۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰
کد خبر: 729128
الحاوی دوباره شروع به کار کرد؟!

اطلاعیه‌های امروز منتشر شده در سامانه کدال بیشتر حول صورت‌های مالی شرکت‌ها ، برگزاری مزایده و شفاف‌سازی در خصوص شایعات منتشر شده موضوعیت داشت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شپترو از برنامه‌های خود برای رهایی از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت پرده برداشته است.

شرکت برای رهایی از زیان‌سازی برنامه‌های مهمی دارد که از مهمترین‌های آن‌ها می‌توان به پروژه ایستگاه افزایش فشار خطوط انتقال گاز خوراک با هدف افزایش خوراک دریافتی و همچنین طراحی،تهیه، ساخت و نصب یک واحد تبخیر کننده کلر مایع به ظریفیت ۴۰ تن در روز اشاره کرد.

همچنین در اطلاعیه‌های امروز سامانه کدال شرکت الحاوی که طی هفته گذشته از توقف فعالیت‌ تولیدی خود خبر داده بود؛ دوباره از آغاز تولید خبر داده است و به نظر مشکلات شرکت حل شده است.

کدال نگر بیست و هشتم مرداد

آنتی بیوتیک

مجوز افزایش نرخ محصولات :

در راستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل افشای اطلاعات ، به استحضار می رساند پیرو کمیسیون قانونی قیمت گذاری سازمان غذا و دارو جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه ، دستمزد و سربار ، تعداد 4 قلم از محصولات این شرکت مشمول افزایش قیمت بطور میانگین معادل 9% گردیده که سهم فروش این محصولات ، معادل 69 % سبد فروش سال جاری این شرکت را تشکیل می دهد.

شپترو

برنامه ناشر جهت خروج از شمول ماده 141 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت :

  • پروژه ایستگاه افزایش فشار و خطوط انتقال گاز خوراک با هدف افزایش خوراک دریافتی از پالایشگاه
  • طراحی،تهیه،ساخت و نصب و راه‌اندازی یک واحد تبخیر کننده کلر مایع به ظرفیت 40 تن در روز
  • به کارگیری نیرومازاد در پولیکا نوین پس از انتقال به سایت آبادان
  • تعمیر/خرید، نصب و راه‌اندازی کمپرسورهای هوای مجتمع
  • خرید ، نصب و راه‌اندازی دو عدد پکیج نیتروژن

قجام

اعلام برنده مزایده فروش ماشین آلات وادوات کشاورزی :

احتراماً پیرو آگهی مزایده درج شده در روزنامه اطلاعات به شماره 28436 مورخ1402/04/22 و برگزاری مزایده مزبور شرکت تعداد 19 دستگاه تراکتور فرسوده را به همراه برخی ادوات کشاورزی ضایعاتی به برنده مزایده واگذار نموده است که با توجه به قیمت تمام شده اقلام فوق الذکر سود شناسایی شده ناشی از واگذاری اقلام مزبور بالغ بر 36.141 میلیون ریال برای سال مالی منتهی به 1403/03/31شناسایی می گردد.

حسیر

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :

جناب آقای واشقانی فراهانی ریاست محترم اداره نظارت بر ناشران مالی و خدماتی با سلام و احترام بازگشت به نامه با شماره پیگیری 1071113 مورخ 25/05/1402 آن اداره محترم، بدین وسیله به استحضار می رساند ضمن آنکه تمام موضوعات با اهمیت شرکت به موقع کدال می گردد معهذا در خصوص شفاف سازی افزایش حجم معاملات در تاریخ های 22 و 23 و 24 /5/1402 احتمال می رود این افزایش ناشی از بهبود وضعیت عملیاتی شرکت نسبت به سنوات گذشته و همچنین پیشرفت مراحل مربوط به عرضه ی اولیه ی سهام شرکت پرتو بار فرابر خلیج فارس که در زمان مناسب اطلاعات آن کدال خواهد شد، بوده باشد. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب جهت درج در سوابق اعمال گردد

غمایه

شروع مجدد فعالیت متوقف شده قبلی :

احتراماً طبق اطلاعیه شماره 1069582 که در سامانه کدال منتشر شده، به اطلاع می رساند عملیات اورهال شرکت به اتمام رسیده و راه اندازی واحد تولید شرکت(با یک روز تعجیل) از روز شنبه مورخ 1402/05/28 آغاز گردیده است.

پلاست

برگزاری مزایده:

موضوع مزایده :  فروش یک دستگاه ماشین آلات کروپ کاتکس مدل Kbs 61-2/60 E 80125 ساخت کشور آلمان مدل سال 2003

شرکت پالستیران در نظر دارد یک دستگاه ماشین آالت کروپ کاتکس مدل Kbs 61-2/60 E 80125 ساخت کشور آلمان مدل سال 2003 را از طریق مزایده عمومی به فروش رساند.

پلاست

انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد :  فروش انواع بشکه

طرف قرارداد : شرکت کلرپارس

مبلغ قرارداد :   424,470 میلیون ریال

الحاوی

 شروع مجدد فعالیت متوقف شده قبلی

حفاری

انعقاد قرارداد مهم :

موضوع قرارداد : عملیات حفاری 2حلقه چاه جدید و تعمیر و تکمیل 6 حلقه چاه موجود،مناقصه شماره 1401/601 م م برای مدت 18 ماه

طرف قرارداد : شرکت نفت و گاز اروندان

مبلغ قرارداد : 29,777,360 میلیون ریال

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha