۰ نفر

مدیرعامل مبین انرژی:

شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۱
کد خبر: 725845
شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند

مهدی فرزانه مدیرعامل «مبین انرژی» هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با «اقتصاد آنلاین» می‌گوید: شرکت‌های پتروشیمی که سال ۹۶ در شورای رقابت شکایت کرده‌اند که باید این شورا مرجعیت تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری یوتیلیتی باشد، همان شرکت‌ها سال ۴۰۱ از شورای رقابت شکایت می‌کنند که شما مرجع ذی‌صلاح برای نرخ‌گذاری نیستید. شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند، آنها باید همه‌ی جوانب را درنظر بگیرند و با نگاه تعاملی به این قضیه نگاه کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مهدی فرزانه مدیرعامل «مبین انرژی» هلدینگ خلیج فارس در گفت‌وگو با «اقتصاد آنلاین» می‌گوید: شرکت‌های پتروشیمی که سال ۹۶ در شورای رقابت شکایت کرده‌اند که باید این شورا مرجعیت تصمیم‌گیری برای قیمت‌گذاری یوتیلیتی باشد، همان شرکت‌ها سال ۴۰۱ از شورای رقابت شکایت می‌کنند که شما مرجع ذی‌صلاح برای  نرخ‌گذاری نیستید. شرکت‌های پتروشیمی در پرونده یوتیلیتی یک بام و دو هوا رفتار می‌کنند، آنها باید همه‌ی جوانب را درنظر بگیرند و با نگاه تعاملی به این قضیه نگاه کنند.

پتروشیمی‌ها در پرونده یوتیلیتی از شرکت‌های «مبین انرژی» و «فجر انرژی» شکایت نکرده‌اند بلکه از شورای رقابت شکایت کرده‌اند؛ ما به‌عنوان ورود شخص سوم ذی‌نفع در این پرونده بودیم.

فعالان بورس شرکت «مبین انرژی» را می‌شناسند و اطلاع دارند که این شرکت جزو سهام با ثبات‌ و پیشرو در  بورس است که دست‌خوش نوسانات شدید نمی‌شود.

هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که واحدهای یوتیلیتی که درحال حاضر به راحتی در دسترس قرار گرفته‌اند را رها کرده و اقدام به احداث واحد یوتیلیتی‌ مستقلی کنند که تخصص و دانش آن را ندارند و همچنین سرمایه‌گذاری هنگفت و فضای مناسب نیاز دارد؛ به نظرم این وعده درحد شعار است.