۰ نفر

مهاجرت به کدام کشورها شما را پول دار خواهد کرد؟

۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 713067
مهاجرت به کدام کشورها شما را پول دار خواهد کرد؟

کشورهای زیادی شرایط استخدام یا راه‌اندازی کسب‌وکار را برای شهروندان و مهاجرین فراهم می‌کنند. تا بر اساس این سیاست‌گذاری منابع مالی کشور خود را افزایش دهند. پس به‌نوعی مهاجرت به این کشورها معامله‌ برد، برد به‌حساب می‌آید!

کشورهای زیادی شرایط استخدام یا راه‌اندازی کسب‌وکار را برای شهروندان و مهاجرین فراهم می‌کنند. تا بر اساس این سیاست‌گذاری منابع مالی کشور خود را افزایش دهند. پس به‌نوعی مهاجرت به این کشورها معامله‌ برد، برد به‌حساب می‌آید! به این منظور که هم مهاجران به هدف خود که کسب ثروت و درآمد است دست می‌یابند و هم کشورهای مهاجرپذیر از وجود مهاجران سودمند می‌شوند. به‌طورکلی اگر قصد ‌مهاجرت به خارج از کشور را دارید توصیه می‌شود تمامی جوانب، راه‌های ممکن و قوانین کشور مقصد را به طور کامل و دقیق بسنجید تا بتوانید مشکلات مهاجرت خود را کمتر کنید.

بهترین کشورهای قاره اروپا برای مهاجرت و کسب درآمد

1.      انگلیس

یکی از کشورهای مستقل در قاره اروپا کشور انگلیس است که در لیست بهترین کشور اروپایی برای مهاجرت قرار گرفته است. این کشور به دلیل داشتن ثبات اقتصادی بسیار قوی که دارد فرصت زیادی را برای استارتاپ‌ها، استخدام و سرمایه‌گذاری فراهم کرده است. علاوه بر این، امکانات درمانی و اجتماعی از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به انگلیس است.

2.      فنلاند

یکی دیگر از کشورهایی که کمتر اسم آن را می‌شنویم؛ اما مجهز به شرایط بی‌نظیری برای فعالیت و مهاجرت ایرانیان است کشور فنلاند است. امنیت بالا، ثبات اقتصادی و سیستم آموزشی فراتر از استاندارد‌های جهانی، فاکتور‌های مهم برای انتخاب فنلاند برای اقامت تحصیلی است. فنلاند اخیراً شرایط مهاجرت‌پذیری و پذیرش داوطلبان تحصیلی را آسان‌تر کرده است. هزینه‌های آموزشی در این کشور بسیار پایین است که در سطوح بالاتر می‌تواند شامل کمک‌هزینه برای دانشجویان باشد. اما یکی از مهم‌ترین معایب زندگی در فنلاند، کمبود تفریحات و فعالیت‌های اجتماعی است.

3. سوئیس

در میان سایر کشورهای اروپایی سوئیس می‌تواند بالاترین میزان درآمد سالانه‌ی کارکنان را به ‌خود اختصاص دهد به همین دلیل به ثروتمندترین کشور دنیا معروف است. شروع کسب‌وکار در سوئیس نسبت به سایر کشورهای اروپایی سخت‌تر است؛ زیرا قوانین حمایتی خاصی از نیروی کار خارجی در این کشور وجود ندارد. این کشور از نظر ساختار اجتماعی و شغلی شبیه کشور ایالات متحده آمریکا است. سوئیس به ‌دلیل داشتن ثبات اقتصادی، امنیت شغلی، امنیت اجتماعی، سیستم آموزشی عالی و همین‌طور ارائه‌ی خدمات درمانی بسیار بالا مورداعتماد مهاجران و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

4. نروژ

یکی از کشورهای توسعه‌یافته چندمحصولی نروژ است؛ زیرا اقتصاد آن به تولید یک محصول وابسته نیست. نروژ اقتصادی روبه‌رشدی دارد. میزان تأثیرپذیری آن از نابسامانی‌های اقتصادی دنیا به دلیل سیاست‌گذاری‌های صحیح اقتصادی که در این کشور انجام‌گرفته کم است. این کشور نفت‌خیز با کمک منابع دریایی که در اختیار دارد توانسته است، جزو یکی از مهم‌ترین صادرکنندگان آبزیان و ماهی باشد؛ منبع عظیم درآمدهای نروژ بر پایه‌ی نیروی کار و خدمات استوار بوده به همین دلیل امکان مهاجرت به این کشور برای کار و زندگی وجود دارد.

5. آلمان

یکی از مهم‌ترین کشورهای اقتصادی دنیا، آلمان است و با‌وجود استاندارد‌های بالای زندگی، محل زندگی بسیاری از مهاجران در سراسر دنیاست. روش‌های مهاجرت به آلمان تنوع بالایی دارد. بسیاری از افراد با وجود فرصت‌های تحصیلی، اقامت آلمان را از طریق ورود به دانشگاه‌های این کشور به دست می‌آورند. با مهاجرت به آلمان می‌توان، بهترین شرایط کاری و درآمد را در آنجا برای خود فراهم کرد. به‌طورکلی مهاجرت به آلمان برای افراد حرفه‌ای که در صنعت و رشته تحصیلی خود مهارت و دانش دارند، گزینه مناسبی است.

6. ترکیه

ترکیه به دلیل همسایگی با برخی از شهرهای ایران و زبان ترکی استانبولی یک گزینه بسیار رایج برای مهاجرت است. در سال‌های اخیر شاهد مهاجرت بسیاری از هم‌وطنان خودمان به کشور ترکیه بوده‌ایم. هزینه زندگی در این کشور بسیار پایین‌تر از هزینه در اروپا یا آمریکاست به‌گونه‌ای که هزینه زندگی در ترکیه بسیار نزدیک به هزینه زندگی در ایران است. این کشور به جهت داشتن مردمانی مسلمان و نزدیکی فرهنگی با ایران سبب می‌شود که پس از مهاجرت به ترکیه چندان احساس غربت نکنید.

بهترین کشورهای آسیا-اقیانوسیه برای مهاجرت کاری

1. استرالیا

 در واقع پیشرفت اقتصادی استرالیا را می‌توان به ‌میزان مهاجرانی که از سرتاسر دنیا به ‌خود پذیرفته است مربوط دانست. اغلب مهاجران این کشور و مخصوصاً مهاجران ایرانی از طریق سرمایه‌گذاری، کار یا تحصیل وارد این کشور می‌شوند. این کشور دارای سیستم تحصیلی و بیمه‌های بهداشتی به پیشرفته است.

2. بحرین

بحرین اولین کشور در میان کشورهای آسیایی و نزدیکی به ایران است که می‌توان به مهاجرین معرفی کرد، این کشور عرب‌نشین دارای میزان درآمد بسیار بالایی است و یکی از بهترین روش‌های ممکن برای مهاجرت به ‌بحرین، مهاجرت کاری است. اگر بتوانید از مهاجرین کاری موفق در کشور بحرین باشید، می‌توانید مطمئن شوید که سالانه از درآمد بسیار فراوانی برخوردار خواهید شد.

3. امارات

امارات متحده‌ی عربی همانند کشور بحرین، یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت کاری محسوب می‌شود که دارای درآمد متوسط سالانه‌ی بسیار بالایی است. به ‌یاد داشته باشید که این کشور در میان تمام کشورهای عرب‌نشین، محبوب‌ترین کشور برای مهاجرت انتخاب شده است. همچنین این کشور از لحاظ مزایای بیمه در سطح بسیار بالایی عمل می‌کند.

4. مالزی

مالزی با جمعیتی حدود ۷۰ درصد مسلمان‌نشین سومین پیشنهاد ما به مهاجرین است. این کشور در نظرسنجی بهترین کشورهای مهاجرت در میان مسلمانان انتخاب شده است. مالزی از انواع مختلف فرهنگ‌ها از جمله فرهنگ مالایی، هندی، و چینی را در خود جمع کرده است که به‌ یک مکان زیبای مسافرتی و گردشگری تبدیل شده است. طبیعت زیبا و تنوع غذایی، از جمله غذای حلال در میان سایر غذاهای دنیا، می‌تواند جاذبه‌ی خوبی برای ایرانیان باشد. مالزی مقصدی مناسب برای دریافت ویزای کار است.

5. سنگاپور

کشور سنگاپور از منابع نفتی، گازی بی‌نصیب است و مساحت کمی دارد؛ اما جزو یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود. سنگاپور رشد اقتصادی مناسبی دارد. بخش بزرگی از اقتصاد این کشور بر پایه‌ی تجارت دریایی است. این کشور با درآمد سالانه‌ی بسیار بالا یکی از مهاجرپذیرترین کشورها از لحاظ مهاجرت کاری است. اما به ‌یاد داشته باشید که اغلب مهاجران کاری و شغلی از شرایط زندگی خود در سنگاپور راضی نیستند؛ زیرا این کشور دارای شرایط و قوانین سخت مهاجرتی است.

بهترین کشورهای قاره امریکا برای مهاجرت و کسب ثروت

آمریکا

آمریکا یکی از بهترین کشورهایی است که با داشتن بیشترین درصد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های معتبر در سراسر جهان، امکان تحصیل، فرصت‌های شغلی و پیشرفت بسیار زیادی را برای دانشجویان بین‌المللی خود ایجاد می‌کند. آمریکا دارای اقتصاد بسیار قوی است که با زیرساخت‌های پیشرفته‌ی خود می‌تواند استاندارد بالایی از زندگی را در اختیار مهاجرین قرار دهد.

کانادا

کانادا یکی از کشورهای محبوب جهان برای مهاجرت است زیرا دانشگاه‌های کانادا از اعتبار بالایی برخوردارند و به ‌دلیل داشتن سطح علمی و آموزشی بالا، هر ساله تعداد زیادی دانشجو را از سراسر جهان می‌پذیرند. درآمد بالا و شرایط زندگی راحت از جمله فاکتورهایی هستند که مهاجرت به این کشور را جذاب‌تر می‌کند. کانادا جزء کشورهای امن جهان است که می‌تواند آینده‌ی شغلی دانشجویان خود را تأمین کند. توجه کنید که میزان جرم و جنایت در این کشور پایین است.

در آخر...

کشور‌های متعددی در قاره‌های اروپا، آسیا و آمریکا وجود دارند که شرایط مناسبی برای مهاجرین فراهم کرده‌اند. انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت در وهله اول کار بسیار دشواری به نظر می‌رسد. با‌این‌وجود با کمی تحقیق و دریافت مشاوره از نیرو‌های متخصص می‌توان آینده مهاجرت خود را تضمین کرد. اگر قصد مهاجرت دارید و برای انتقال بار و اثاثیه خود سردرگم هستید تعلل نکنید، با شرکت حمل و نقل بین المللی همراه دژ به آدرس اینترنتیwww.hamrahdezh.com  تماس برقرار کنید و از مشاوران و متخصصین این مجموعه در حوزه حمل هوایی، فریت بار به کانادا، آمریکا و... راهنمایی بگیرید.