۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

سفر زمینی با تور ارزان ایروان در نوروز ۱۴۰۲ چند؟ + جدول قیمت

۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۷:۳۰
کد خبر: 706654
سفر زمینی با تور ارزان ایروان در نوروز ۱۴۰۲ چند؟ + جدول قیمت

بررسی قیمت انواع تور مسافرتی ارمنستان ویژه نوروز ۱۴۰۲ امسال به شرح ذیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ایروان، یکی از مهم‌ترین و پربازدیدترین نقاط توریستی کشور ارمنستان به شمار می‌رود. شهری که با خودنمایی کوه‌های آرارات در پس‌زمینه‌اش شهرت دارد.

البته از جمله دلایلی که بسیاری از ایرانی‌ها را وسوسه می‌کند تا با تور مسافرتی ارمنستان سفر کنند، دسترسی آسان و هزینه‌های مناسب سفر است. چرا که ارمنستان، این کشور آسیایی از همسایه‌های شمالی کشور ماست و با یک سفر زمینی و کوتاه هم می‌توان به ایروان رسید.

با این همه نزدیکی جغرافیایی و هزینه‌های پایین تنها انگیزه برای سفر به ارمنستان نیستند و بازدید از جاذبه‌های تاریخی شهر، شرکت در جشن‌های مختلف مسیحیان و البته بازدید از طبیعت اطراف پایتخت، از دیگر دلایل بازدید از ایروان محسوب می‌شوند

بد نیست بدانید ایروان در مقایسه با پایتخت سایر کشورها شهر چندان بزرگی نیست؛ وسعتش در حدود ۲۲۳ کیلومتر مربع است و تعداد ساکنانش به ۱۰۷۵۸۰۰ نفر می‌رسد.

یی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی این هفته، برای ۴ شب سفر رفت و برگشت زمینی با اتوبوس به ایروان ارمنستان و اقامت در هتل NICE  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ ۸,۴۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۱۲,۴۸۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل IMPERIAL برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۵,۳۶۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی با اتوبوس به ایروان (۴ شب / نوروز ۱۴۰۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
NICE
۳
۲ تخته
۸,۴۰۰,۰۰۰
NICE
۳
۱ تخته
۱۲,۴۸۰,۰۰۰
NICE
۳
۳ تخته
۸,۱۶۰,۰۰۰
REZHINE
۳
۲ تخته
۹,۳۶۰,۰۰۰
REZHINE
۳
۱ تخته
۱۲,۴۸۰,۰۰۰
REZHINE
۳
۳ تخته
۹,۱۲۰,۰۰۰
IMPERIAL
۴
۲ تخته
۱۰,۸۰۰,۰۰۰
IMPERIAL
۴
۱ تخته
۱۵,۳۶۰,۰۰۰
IMPERIAL
۴
۳ تخته
۱۰,۵۶۰,۰۰۰