۰ نفر

معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق

۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱
کد خبر: 678574
معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق

درآمد مهندس برق در برخی از کشور‌ها سالانه معادل ۱۲۲ هزار دلار است. بسیاری از کشور‌های صنعتی دنیا به دلیل صنایع پیشرفته‌ای که دارند، بازار مناسبی برای استخدام مهندسین برق خواهند داشت.

از‌این‌رو، درآمد این افراد متخصص در این کشور‌ها نسبت به سایر حوزه‌های شغلی بیشتر است. هنگام انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق باید کیفیت زندگی، مهاجر‌پذیری، بازار کار مناسب، عدالت اجتماعی و برابری نژادی را بررسی کنید. در این مقاله ۵ تا از بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق و درآمد مهندسین در این کشور معرفی شده است. اگر قصد مهاجرت به‌عنوان مهندس برق را دارید، این مقاله را مطالعه کنید.

مهاجرت مهندس برق به استرالیا؛ استخدام در شرکت‌های بزرگ

کشور استرالیا با رنکینگ ۵ کشوری و جمعیت بیش از ۲۵ میلیون نفر، بازار کار خوبی را برای مهندسین برق دارد. امنیت این کشور برابر ۹۱ درصد و عدالت اجتماعی آن بیش از ۸۷ درصد است. مهندسین برق برای ورود به استرالیا می‌توانند از طریق تحصیل، دعوت کارفرما یا سرمایه‌گذاری اقدام کنند.

یک مهندس برق در‌حالی‌که بتواند در شرکت بزرگی استخدام شود، سالانه ۱۰۰ هزار تا ۱۶۵ هزار دلار خواهد بود که هر سال ممکن است این مبلغ افزایش یابد. این درآمد مستلزم تجربه کاری بالا و تسلط کافی به زبان انگلیسی دارد. هزینه دریافت ویزا استرالیا بستگی به روش انتخابی خواهد داشت. برای مثال هزینه اپلای کانادا و استرالیا با ویزای کاری متفاوت است.

مهاجرت مهندس برق به دانمارک؛ کیفیت بالای زندگی برای مهندسین

کشور دانمارک از نظر درآمد در رتبه ۷ جهانی قرار دارد. حداقل درآمد مهندس برق در کشور دانمارک معادل ساعتی ۱۶ دلار است. حداقل درآمد مهندس برق با حداقل هزینه‌های زندگی مطابقت دارد. از‌این‌رو، بدون نگرانی بابت هزینه‌های زندگی، به کار و کسب تجربه بپردازید. اگر تسلط به زبان، سابقه کار و مدرک تحصیلی بالایی داشته باشید، این درآمد افزایش خواهد یافت. بهترین راه برای ورود به کشور دانمارک به عنوان مهندس برق، دریافت جاب آفر است. شرایط جاب آفر دانمارک نیز مانند مراحل دریافت ویزای کار کانادا انجام می‌شود.

معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق

مهاجرت مهندس برق به عمان؛ دریافت دعوت‌نامه و ورود به بازار کار

کشور عمان نیز یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق محسوب می‌شود. اصلی‌ترین بحران کشور‌های در‌حال توسعه، کمبود نیروی کار متخصص است. کشور عمان نیز با تکیه بر درآمد نفتی خود، توانسته به پیشرفت صنعتی برسد و در بین سایر کشور‌ها، به گزینه‌ای مناسب برای مهاجرت نیروی متخصص تبدیل شود. با وجود بازار کاری مناسب کشور عمان، معیار‌های سختگیرانه‌ای برای پذیرش نیروی کار در این کشور وجود دارد. اولین مورد، دریافت پیشنهاد کاری از یک شرکت بومی است. درآمد مهندسین برق در کشور عمان ارتباط مستقیم با تجربه کاری و سابقه تحصیلی آن‌ها دارد.

بسیاری از افراد با ارائه ایده خلاقانه قصد جذب سرمایه‌گذار و گسترش کسب‌و‌کار خود در سطح بین‌الملل را دارند. با‌این‌حال، کشور‌های کانادا و استرالیا از نظر جذب ایده‌های سود‌آور، سابقه بیشتری دارند. به‌همین دلیل، اقدام برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا با شرایط مناسب‌تری همراه است.

مهاجرت مهندس برق به سوئد؛ تحصیل در بهترین دانشگاه‌های اروپا

برای ورود به بازار کار مهندسین برق در کشور سوئد، اعتبار مدرک تحصیلی اهمیت بالایی دارد. علاوه‌بر این، با داشتن نمره زبان آیلتس ۶، تسلط به زبان سوئدی و حداقل دو سال تجربه کار می‌تواند موقعیت‌های بهتری برای شما فراهم کند. ساده‌ترین راه ورود به بازار کار مهندسی برق در سوئد، تحصیل در دانشگاه‌های این کشور است؛ زیرا ویزای کاری و جاب آفر فقط در‌صورتی به برای شما صادر می‌شود که نیروی مناسب در حوزه مد‌نظر در سوئد و اروپا پیدا نشود.

پس از فارغ‌التحصیلی در زمینه برق، امکان تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری برای شما فراهم خواهد شد. بازار کار مهندسین برق در این کشور بسیار ایده‌آل است و درآمد مهندسین به‌طور میانگین بین ۱۵.۰۰۰ الی ۴۵.۰۰۰ کرون سوئد یا ۲ الی ۴ هزار دلار آمریکا خواهد بود. 

مهاجرت مهندس برق به کانادا؛ بیشترین تنوع روش برای مهاجرت

برای صنعت برق در کانادا نسبت به سایر حوزه‌های دیگر، سرمایه و تمرکز بیشتری خرج می‌شود. به همین دلیل، کانادا جزو بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق به‌شمار می‌رود. رنکینگ کانادا در بین سایر کشور‌های دنیا معادل یک است. مهاجر‌پذیر بودن این کشور و بازار کار عالی که دارد، باعث شده ایرانیان بسیاری برای دریافت اقامت کانادا به روش‌های مختلف اقدام کنند. از جمله روش‌های مهاجرت به این کشور، ویزای اکسپرس اینتری، ویزای تحصیلی، دریافت Job offer، کلاس تجربه کانادایی و نیروی متخصص فدرال اشاره کرد.

افرادی که در کانادا به ۱۰ سال تجربه کاری دست می‌یابند، درآمدی برابر ۱۳۰ هزار تا ۱۶۰ هزار دلار کانادا خواهند داشت. مهندسین برق می‌توانند با عناوین مختلف مانند، مهندس هوانوردی، مهندس سیستم‌های کنترل، مهندس طراحی برق، مهندس برنامه ریزی توزیع برق و مهندس برنامه‌ریزی سیستم‌های الکتریکی در شرکت‌های مختلف در کانادا استخدام شوند. با داشتن سابقه کاری و مدرک تحصیلی، شانس داشتن پیشنهاد شغلی نیز بیشتر خواهد شد.

معرفی بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس برق

ایران کانادا؛ تضمین مهاجرت مهندس برق به کانادا و استرالیا

در این مقاله بهترین کشور ها برای مهاجرت مهندس برق بررسی شد. قوانین هر کشور برای استخدام و تحصیل در رشته مهندسی برق متفاوت است. از‌این‌رو، قبل از تصمیم‌گیری باید در‌خصوص هزینه‌ها و نحوه دریافت اقامت کشور مورد‌نظر تحقیقات لازم را به عمل آورید. در دفتر مهاجرتی ایران کانادا، کلیه امور مربوط به دریافت ویزای از طریق کار، تحصیل، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری توسط وکلای مجرب و با‌تجربه انجام می‌شود تا شانس دریافت پذیرش متقاضی افزایش یابد. علاوه‌بر این، شما می‌توانید با دریافت مشاوره رایگان به‌صورت حضوری یا تلفنی، شرایط خود را به‌طور اختصاصی به وکیل مربوطه توضیح دهید تا متناسب با شرایط خود، بهترین راه به شما نشان داده شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر برای مهاجرت از طریق دفتر ایران کانادا، می‌توانید وارد سایت irancanada.cc شده یا با شماره‌های ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۲۰ یا ۰۲۱۲۶۲۱۱۱۳۰ تماس بگیرید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.