۰ نفر

پلمب در انتظار واحد‌های اقامتی و پذیرایی مازندران

۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۰۰
کد خبر: 422863
پلمب در انتظار واحد‌های اقامتی و پذیرایی مازندران

هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مسافرخانه‌ها، خانه ویلایی و شخصی که این ایام پذیرای مسافر باشند پلمب می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، دادستان عمومی و انقلاب مازندران با بیان اینکه در حمایت از تصمیم مسؤولان ارشد استان مبنی بر جلوگیری از پذیرش مسافران، گفت: هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مسافرخانه‌ها، خانه ویلایی و شخصی که این ایام پذیرای مسافر باشند پلمب می‌شوند.
سید یونس حسینی‌عالمی افزود: مردم مازندران به هر صورت مهمان‌نواز هستند، اما این دلیل نمی‌شود که مردم استان تاوان در این شرایط خاص تاوان بی‌احتیاطی‌های مسافران را بدهند و توصیه ما به مردم و مسافران این است که از مسافرت پرهیز کنند.
او با بیان اینکه از همه کسانی که هتل، مهمان‌پذیر و مسافرخانه و خانه ویلایی دارند خواست مسافر نپذیرند، افزود: اگر متوجه شویم در هر نقطه‌ای در مازندران مهمان پذیرفتند قطعا آن محل پلمب می‌شود.
حسینی عالمی گفت: واحد‌هایی که منازل خود را به مسافران اجاره دهند، قطعا پلمب می‌شوند و مردم در صورت دیدن همچین مسئله‌ای در شهر‌ها به دادستان‌ها، مدیران درمانی و اجرایی مراجعه کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مازندران با بیان اینکه از همه مردم می‌خواهیم به شدت از خودشان مراقبت کنند، افزود: در ارتباط با برخورد با محتکران، پرونده‌های مختلف قضایی تشکیل شد و این روند هم ادامه دارد.
او گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در این زمینه فعال هستند.
حسینی‌عالمی افزود: اگر واحد‌هایی که به مسائل قرنطینه و بهداشتی توجه نکنند درصورت مشاهده به‌صورت موقت قطعا بسته می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مازندران با اشاره به حمایت قاطع مدیران قضایی استان از انسداد مسیر‌های ورودی استان مازندران، افزود: مدیران قضایی استان نخستین کسانی بودند که پیگیر این موضوع بودند، به‌دلیل سلامت همه هم مسافران و هم مردم بومی از این طرح حمایت می‌کنیم.