۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

مهم‌ترین شاخصه "ائتلاف برای فردا" عملکرد چهارساله‌ است

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱
کد خبر: 337849
مهم‌ترین شاخصه "ائتلاف برای فردا" عملکرد چهارساله‌ است

گروه ائتلاف برای فردا که مهم‌ترین شاخصه خود را عملکرد چهارساله‌اش در اتاق بازرگانی می‌داند، با شعار "ائتلاف برای فردا – اتاقی برای همه" وارد میدان رقابتی شده است.

اقتصاد آنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ رضا پدیدار که یکی از کاندیداهای دوره نهم و عضو گروه ائتلاف برای فردا است در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین با بیان این که عملکرد چهار ساله گروه مبین تلاش‌های ما است، اظهار کرد: اگر در برخی موارد عملکرد ما مشخص نبوده و یا خواسته‌ها و مطالباتمان محقق نشده به دلیل عارضه‌های بیرونی است.

وی ادامه داد: آن‌ چه تاکنون بر اساس نظرسنجی و آمار کتبی به دست ما رسیده، رضایت 99درصدی اعضای اتاق و تشکل‌ها از عملکرد است.

این عضو هیات نمایندگان دوره هشتم اتاق تهران درباره ارتباط دولت با بخش خصوصی در 4سال گذشته بیان کرد: دولت یازدهم اهمیت بیشتری برای اتاق بازرگانی و به طور کل بخش خصوصی قائل بود به طوری که در بهمن 95 هیات دولت مصوبه‌ای با این مضمون که همه اعضای کابینه موظف‌اند از مشورت و نظر بخش خصوصی استفاده کنند، صادر و ابلاغ کرد که این نشان دهنده توجه دولت به بخش خصوصی بود.

پدیدار اضافه کرد: اما در دولت دوازدهم و به خصوص در سال 97 ما از این توجه بهره کمتری بردیم و هرچه تلاش کردیم دولت نظرات بخش خصوصی را در برخی موارد از جمله عدم سرکوب نرخ ارز، اعمال کند نتیجه‌بخش نبود.

وی گفت: امیدرواریم در 4سال آینده دولت ارتباط عمیق‌تری با اتاق بازرگانی برقرار کند چرا که بخش خصوصی در شرایط فعلی کشور می‌تواند به عنوان بازو و مشاور، دولت را همراهی کند.