۰ نفر

نایب رییس اتاق ایران و چین در گفت‌و گو با اقتصادآنلاین:

لزوم رفع شبهات کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای/ شفافیت رکن اصلی انتخابات اتاق

۸ بهمن ۱۳۹۷، ۱۵:۳۵
کد خبر: 332459
لزوم رفع شبهات کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای/ شفافیت رکن اصلی انتخابات اتاق

نائب رییس اتاق ایران و چین در واکنش به شبهات کارت‌های عضویت گفت: لازم است اتاق بازرگانی درباره کارت‌های اجاره‌ای که دیگر آراء اجاره‌ای هستند شفاف سازی کند.

اقتصادآنلاین – فاطمه اکبرخانی؛ مجیدرضا حریری در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصادآنلاین درباره شایعاتی که در خصوص افزایش صدور کارت‌های عضویت وجود دارد، اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون 2600کارت عضویت صادر شده و لازم است اتاق درباره سالم و یا ناسالم بودن این کارت‌ها رفع ابهام کند، اما این که منکر صدور بیش از حد کارت‌های عضویت باشیم اشتباه است.

حریری همچنین شفافیت را رکن اصلی انتخابات دانست و افزود: باید انتخابات و فضای اتاق رقابتی و شفاف باشد تا اعضای اتاق در آینده بتوانند  اقتصاد شفاف و آزاد در کشور بخواهند.

او اضافه کرد: اگر خلاف این رویه پیش برود بسیاری از کاندیداها حتی من از انتخابات کناره‌گیری خواهیم کرد.

نمی‌خواهم هیزم تنوری باشم که نانش به دیگران می‌رسد

این فعال اقتصادی تاکید کرد: انجمن نظارت و در مقام بالاتر، شورای عالی نظارت باید فضای انتخابات را خالی از هر گونه شک و شبهه‌ای کند، زیرا در صورت سالم بودن فضا نتیجه انتخابات مهم نخواهد بود و کاندیدا خیالشان از این که در یک فضای رقابتی سالم فعالیت کردند راحت است، واگرنه خود من نمی‌خواهم هیزم تنوری باشم که نانش به دیگران می‌رسد.

نائب رییس اتاق ایران و چین در پاسخ به این پرسش که "در ائتلافی شرکت کرده‌اید یا نه؟" گفت: فعلا در گروه "پیشگامان اقتصاد" حضور پیدا کرده‌ام اما با وجود فضای پر ابهام انتخابات، احتمال انصرافم هست.