۰ نفر

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد؛

همکاری وزارت جهاد و کمیته امداد برای ایجاد ۱۲۰ هزار اشتغال پایدار

۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۳۹
کد خبر: 590283
همکاری وزارت جهاد و کمیته امداد برای ایجاد ۱۲۰ هزار اشتغال پایدار

وزیر جهاد کشاورزی گفت: یکی از اهداف تفاهم نامه همکاری وزارت جهاد کشاورزی و کمیته امداد امام خمینی، ایجاد ۱۲۰هزار اشتغال پایدار است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: امروز تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد تا بتوانیم مددجویان عشایر و روستایی این نهاد را از داشتن شغل پایدار بهره‌مند کنیم.

وی افزود: کمیته امداد در حوزه‌های کشاورزی و دامپروری در کشور فعالیت دارد و بخشی از کار آن هم در خصوص مددجویان کمیته امداد است که در زیربخش‌های حوزه کشاورزی فعال هستند که مقرر شد در زمینه اشتغالزایی کار مشترکی را با کمیته امداد داشته باشیم.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: در این طرح دو بخش برنامه ریزی و اقدام مشترک در حوزه تقویت امنیت غذایی کشور با توجه به ظرفیت‌های کمیته امداد در حوزه اقتصادی، کشاورزی و دامپروری و بخش اشتغالزایی و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد در حوزه اشتغال پایدار برای ۱۲۰ هزار طرح هدف گذاری شده است.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: در این تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی متعهد شده است در تمام زیربخش‌های حوزه کشاورزی اعم از دامپروری، شیلات، گلخانه، نوغانداری و گیاهان دارویی به ممدجویان کمیته امداد خدمات مهارتی آموزشی و ترویجی بدهد و از ظرفیت سازمان تات استفاده کند و در زمینه یارانه برای نهال و بذر و کمک‌های فنی و اعتباری به مددجویان خدمات ارائه کند.