۰ نفر

پیام مدیرعامل بانک تجارت به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷
کد خبر: 462476
پیام مدیرعامل بانک تجارت به‌مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند، برای دولتمردان ایران و کارمندان شریف کشور در مسیر خدمتگزاری آرزوی توفیق کرد.

 به گزارش اقتصادآنلاین، متن پیام رضا دولت‌آبادی به شرح زیر است:

نخستین روزهای شهریورماه یادآور شهادت خادمین ملت و دولتمردانی  است که با تاسی از مولا و مقتدای خود حضرت حسین ابن علی (ع) خون پاک خود را در راه آرمان مقدس آزادی و آزادگی نثار کردند.

 امسال آغاز هفته دولت با ایام سوگواری غریبانه سالار شهیدان تقارن یافته و رنگ و بویی دیگر دارد. اگر چه سالها از قیام حسین (ع) و شهادت شهیدان رجایی و باهنر می‌گذرد لیکن در باغ شهادت همچنان به روی عاشقان گشوده است. هنوز هستند کسانی که در راه خدمت سر از پا نمی شناسند و برای شهادت آغوش گشوده اند.

 امروز کارکنان شبکه بهداشت و درمان در خط مقدم ایثار و شهادت ایستاده اند. راه روشنی که طی طریق در آن را از حسین (ع) آموخته اند. به‌راستی که معنای خدمت صادقانه در قامت بلند و عزم و اراده این عزیزان جلوه ای دیگر دارد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس به‌ویژه شهیدان راه خدمت رجایی و باهنر فرارسیدن هفته دولت را به همه کارکنان شریف و دولتمردان خدوم به‌ویژه همکاران وفادار و عزیزم در بانک تجارت تهنیت عرض نموده و توفیق خدمتگزاری صادقانه به ملت شریف ایران را برای همگان از خدای متعال خواستارم.