۰ نفر

امام جمعه بندرعباس مطرح کرد؛

مشارکت بالای فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۱۰
کد خبر: 526607
مشارکت بالای فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی

معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه چند تن از معاونین و مدیران با حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش اقتصادآنلاین، در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شرکت فولاد هرمزگان و خداقوت به کارکنان این مجموعه  گفت : صنعت فولاد یک صنعت مادر به شمار می رود به لحاظ ظرفیت هایی که در استان هرمزگان و دسترسی به دریا و منابع انرژی وجود دارد در حوزه صادرات محصول هم ظرفیت های لازم برای صادرات و واردات فراهم است . وی خاطر نشان کرد : استان هرمزگان استانی هست که مطلوبیت اقتصادی دارد و برای گسترش صنایع و خصوصاً صنعت فولاد در مقایسه با استانهای دیگر، مشکلات کمتری برای توسعه داریم .

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به طرح های توسعه و صنایع کشورهای مختلف تاکید کرد : در دنیا شاهد هستیم که شهرهای آباد در کنار ساحل هستند ؛ ولی متأسفانه در کشور ما اینگونه نیست و شهرهای ساحلی ما شرایط خوبی ندارد و مسئولین کشور بایستی این را مد نظر قرار دهند .

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تاکید بر وجود ظرفیت های خاص اقتصادی استان هرمزگان گفت : استان هرمزگان استانی است که به آبهای آزاد خلیج فارس دسترسی دارد که این ظرفیت بسیار بالایی است . متأسفانه نتوانسته ایم از ظرفیت ها و قابلیت های موجود استفاده و این استان را آباد کنیم . وی تصریح کرد : توسعه و آبادانی استانهای مرزی و ساحلی به امنیت منطقه و کشور و از طرفی به رفع مشکلات و مسائل اقتصادی مردم کمک می کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ضمن تبریک به حضور معروفخانی بعنوان مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت : امیدواریم حضور جنابعالی در این صنعت بتواند جایگاه فولاد را در استان و کشور ارتقا ببخشد و بحث توسعه مورد توجه قرار بگیرد و با توجه به نام گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری انشاالله شاهد یک تحول در حوزه فولاد باشیم .

وی با اشاره به مسئولیت های اجتماعی بنگاههای اقتصادی تاکید کرد : فولاد هرمزگان در فعالیت های اجتماعی بسیار خوب عمل کرده است و امیدواریم با حضور معروفخانی ، شاهد مشارکت بیشتر فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و فعالیتهای  فرهنگی ، آموزشی ، بهداشت و درمان  و دیگر حوزه ها باشیم .

معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از رهنمودهای حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده و ارائه گزارشی از وضعیت تولید در این شرکت گفت : برنامه های شرکت فولاد هرمزگان با اولویت توسعه در دست انجام می باشد و با توجه به حضور نیروهای متخصص و با تجربه قطعا به این مهم دست خواهیم یافت.

معروفخانی با اشاره به ظرفیتهای استان هرمزگان گفت : زیرساختهای استان هرمزگان نسبت به سایر استانها از مزیت بیشتری برخوردار است و فولاد هرمزگان با توجه به این مزیت ها و ویژگیها برنامه های خود  در رابطه با توسعه رادر چند سطح آماده و در حال تدوین دارد که با اجرایی شدن طرح های توسعه فولاد هرمزگان ، استان هرمزگان در سالهای آینده به یکی از بزگترین استانهای تولید کننده فولاد در کشور تبدیل خواهد شد .

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر افزایش تولید در فولاد هرمزگان گفت : باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری  و نامگذاری سال جدید بنام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و فرمایشات قبلی ایشان و تاکید بر عبارت "ما می توانیم " ، تمام تلاش و همت همکاران بر این است که " ما می توانیم" در حوزه تولید و در شرکت فولاد هرمزگان محقق شود .وی اضافه کرد : قطعا در حوزه تولید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری این مهم را به اثبات خواهیم رساند  و نشان خواهیم داد که با وجود تحریم های ظالمانه ، با کمک مدیران و همکاران متخصص می توانیم توسعه را پیش ببریم و با جدیت این امر پیگری خواهد شد .

معروفخانی با تقدیر و تشکر از مسئولین استان هرمزگان و همکاری های صورت گرفته با فولاد هرمزگان گفت : انتظار می رود مسئولین استانی همراهی بیشتری را با این شرکت داشته باشند و در حوزه برق و گاز که یکی از ارکان اصلی تولید فولاد بشمار می روند ، ما شاهد قطعی و کمبود  نباشیم .

معروفخانی با اشاره به نقش حاملهای انرژی در تولید فولاد خاطرنشان کرد : با کمبود برق و گاز ما در تولید با کاهش روبرو خواهیم شد و این بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است و با قطع شدن مکرر برق خسارتهای زیادی به خط تولید و تجهیزات وارد می شود . وی تصریح کرد : ما به پیروی  از رهبر انقلاب که فرمودند تلاش در حوزه تولید جهادی مقدس است ، به این اصل ایمان داریم و در این راستا با همت و تلاش مدیران و کلیه کارکنان در حوزه تولید و افزایش تولید اقدامات موثری را انجام خواهیم داد .