۰ نفر

زمان بازگشت حامد لک به تمرینات گروهی

۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۳
کد خبر: 626569
زمان بازگشت حامد لک به تمرینات گروهی

دروازه‌بان پرسپولیس بعد از اتفاقات دیدار مقابل تیم المپیک ایران از تمرینات گروهی منع شده است و با نظر یحیی گل محمدی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه؛ بعد از جدایی علیرضا بیرانوند همه به دنبال دروازه‌بانی بودند که بتواند تا حد زیادی نگرانی بابت خط خط دروازه این تیم را کاهش دهد. در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و جایی که پرسپولیس بعد از انجام دو بازی در قعر جدول حضور داشت و امید چندانی به صعود نداشت، جذب حامد لک در این تیم صورت گرفت.

لک که همیشه تمایل خود برای پوشیدن پیراهن این تیم را ابراز کرده بود، در نهایت به آرزوی خود رسید و در همان ابتدای کار در آزمون بزرگ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. نمایش چشمگیر او در این رقابت‌ها و خصوصا دیدار مقابل النصر عربستان که منجر به صعود دوباره سرخپوشان به فینال آسیا شد، اعتماد به شماره یک جدید پرسپولیس را بین هواداران این تیم افزایش داد.

دروازه‌بان سرخ‌ها اما دوران نزول خود را در این فصل با سرعت بالایی دنبال کرده است. ناکامی در کلین شیت در هفته‌های ابتدایی فصل و در ادامه اشتباهات مرگبار باعث شد تا او به شدت زیر فشار هجمه‌های سنگین قرار گیرد. نمایش او در دیدارهای تدارکاتی خصوصا برابر پیکان و این آخری برابر تیم المپیک ایران اما دیگر جای هیچ دفاعی باقی نگذاشت تا یحیی گل محمدی تصمیم مهمی در این زمینه اتخاذ کند و با منع دروازه‌بان تیمش از تمرینات گروهی، فرصت مناسبی در اختیار او قرار دهد تا به شرایط گذشته‌اش بازگردد.

لک این روزها تمرینات اختصاصی و دور از دیگر بازیکنان این تیم را دنبال می‌کند و بعد از اینکه دیدار مقابل هوادار را از دست داد و حتی در لیست این تیم قرار نداشت، برابر آلومینیوم نیز در لیست قرار نگرفته و همان پروسه تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کند تا مشخص نباشد چه زمانی شرایط همراهی این تیم را به دست خواهد آورد.

سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از جدال مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی و اینکه وضعیت حامد لک به چه شکل است، اینطور واکنش نشان داده بود: "شرایطی که حامد در این چند هفته داشته، خوب نبوده است، چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ مسائل دیگر. اینکه او الان به تنهایی و با یک مربی اختصاصی تمرین می‌کند، فقط به خاطر این است که می‌خواهم کمی بیشتر نسبت به فوتبال و رفتار و مسائل فنی‌اش فکر کند. این تصمیمی است تا او بیشتر فکر کند. فکر نمی‌کنم در نهایت مشکل خاصی به وجود بیاید. قطعاً حضور حامد در روزهای آینده می‌تواند به ما کمک کند."

یحیی با اشاره به اینکه تصمیمی که در قبال لک گرفته برای این است که او بیشتر و به صورت تنهایی روی مسائل فوتبال و فنی‌اش فکر کند، مشخص کرده که قبول دارد گلر اول تیمش با عدم تمرکز بزرگی مواجه شده است. لک در گذشته نشان داده بود که از حیث فنی و مهار موقعیت‌ قادر است به گلری قابل اعتنا در این تیم تبدیل شود و حتی مدعی حضور در تیم ملی نیز محسوب می‌شد و مطمئنا در صورتی که از این فرصت کوتاه برای باور جایگاهی که در اختیار گرفته سود ببرد، قادر خواهد بود بار دیگر نگرانی‌ها را از خط دروازه دور کند. آیا لک دوباره بازخواهد گشت و همان گلر مورداعتماد هواداران خواهد شد؟